Naga Markets



Las Vegan’s rozpoczął kampanię crowdfundingową na platformie Crowdway, z której chce pozyskać blisko 1 mln zł na rozwój, poinformowała spółka we wtorkowym komunikacie. Prezes przedsiębiorstwa Marcin Parzyszek oraz członek rady nadzorczej Krzysztof Stypułkowski byli gośćmi Krzysztofa Kamińskiego na antenie Comparic24.tv gdzie opowiadali o planach rozwoju wegańskiej spółki, wykorzystaniu equity crowdfundingu w pozyskiwaniu kapitału oraz rosnącej popularności wśród polskich konsumentów produktów wegańskich oraz ekologicznych (BIO).

  • Las Vegan’s to nowa spółka, która stworzona została przez Manufakturę Czekolady. Celem tego projektu było stworzenie czekolad dla wegan w ekologicznych opakowaniach.
  • Spółka ruszyła z emisją akcji w ramach equity crowdfundingu prowadzonego na platformie Crowdway (https://weganskaczekolada.pl/), przy czym planuje pozyskać 999 999 zł
  • Pozyskane fundusze zostaną przeznaczone na wdrożenie i promocję linii czekolad oraz czekoladowych, wegańskich produktów Las Vegan’s
  • Zgodnie z planami każdy produkt zostanie poddany automatycznemu pakowaniu w ekologiczny papier i oznaczony certyfikatem BIO.

Te artykuły również Cię zainteresują




Las Vegan’s zaoferuje wegańską czekoladę. Finansuje się poprzez equity crowdfunding

Rynek produktów wegańskich w Polsce sukcesywnie się rozwija. Brakuje jednak na nim propozycji bez sztucznych składników, zarówno na poziomie produktu, jak i opakowania, w którym jest on dostarczany. Rzemieślnicza czekolada wegańska posiada czysty skład i powstaje z ograniczonej listy składników, wyłącznie pochodzenia naturalnego. Nie zawiera konserwantów, ulepszaczy ani lecytyny sojowej i ma być odpowiedzią na rosnące oczekiwania konsumentów.

W ramach inwestycji akcjonariusze – oprócz akcji spółki Las Vegan’s SA – otrzymają m.in. tabliczki prawdziwej czekolady z oferty Manufaktury Czekolady Chocolate Story, zaproszenia na warsztaty czekoladowe w lokalu w Łodzi lub w Warszawie czy limitowaną edycję plakatu kolekcjonerskiego Las Vegan’s z podpisem polskiej artystki BALSI. Minimalna wartość inwestycji to 99 zł. Po trzech latach będzie możliwe wyjście z inwestycji poprzez odsprzedaż akcji Manufakturze Czekolady Chocolate Story, po cenie uwzględniającej zwrot z inwestycji na poziomie 8% rocznie.

– W pierwszym etapie produkcji planujemy wdrożenie czterech linii produktowych. Na początek tabliczki, m.in. czekolada ciemna i czekolady z roślinnych zamienników mleka z dodatkami malin i pomarańczy, w kartonowych kopertach wykonanych z surowca wytwarzanego z udziałem makulatury. Drugą linią będą owoce, orzechy, migdały i ziarno kakao w czekoladzie. Trzecia i czwarta, najważniejsze dla nas linie, to tabliczki i batony zapakowane maszynowo w innowacyjny materiał opakowaniowy wykonany z papieru z certyfikatem kompostowalności. Zakładamy, że cała linia produktowa gotowa będzie w drugiej połowie 2021 roku – powiedział Marcin Parzyszek, prezes Las Vegan’s.

Jak na razie od momentu startu kampanii, która ruszyła 24 listopada, w spółkę zainwestowało 37 osób przekazując łącznie ponad 46 tysięcy złotych. Akcja trwa do drugiej połowy grudnia, a próg emisji wynosi 300 tysięcy złotych. Więcej informacji na stronie https://weganskaczekolada.pl/.

Pomysł na stworzenie marki Las Vegan’s jest wynikiem wieloletniego doświadczenia właścicieli Manufaktury Czekolady Chocolate Story. Manufaktura Czekolady Chocolate Story to polska firma i jedna z niewielu na świecie, w której czekoladę wyrabia się bezpośrednio od ziaren kakaowca aż do tabliczki. Ekspercką wiedzę na temat czekolady i jej przetwarzania zgłębiamy i skutecznie rozwijamy od 2009 roku, a nasze tabliczki zostały już kilkukrotnie wyróżnione prestiżowymi medalami Academy of Chocolate Awards. Nowa marka Las Vegan’s będzie odzwierciedleniem naszej pasji do czekolady i ekologicznych rozwiązań.

Autor poleca również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here