Naga Markets



Spółka Lajuu, oferująca wegańskie kosmetyki współtworzone z Weroniką Rosati, 14 kwietnia wystartowała z kampanią crowdfundingową i w przeciągu ostatniego miesiąca zgromadziła 240 z 995 tys. zł w ramach emisji akcji z wykorzystaniem finansowania społecznościowego. Comparic24.tv rozmawia z Anetą Stacherek, Prezesem Zarządu oraz Pawłem Kibalczycem, Wiceprezesem Zarządu Lajuu S.A. o obecnej kampanii crowdfundingowej oraz ofercie przedsiębiorstwa.

  • W ramach kampanii crowdfundingowej, która trwa na platformie Beesfund pod adresem emisja.lajuu.pl., spółka chce pozyskać 995  002,53 zł
  • Celem zbiórki jest poszerzenie oferty produktów oraz rozwój nie tylko na rynku polskim, ale także amerykańskim
  • W ramach prowadzonej kampanii crowdfundingowej w ręce akcjonariuszy trafi 11,06 proc. akcji Lajuu SA.
  • Więcej podobnych i ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej Comparic.pl

Te artykuły również Cię zainteresują




Lajuu chce rozwijać swoje usługi, sięga po crowdfunding

Za spółką Lajuu SA i tworzonymi przez nią kosmetykami stoją specjaliści z doświadczeniem zarówno w kreowaniu, jak i wprowadzaniu na rynek marek z produktami naturalnymi. Wśród nich jest Aneta Stacherek, która w 2017 r. stworzyła markę specjalistycznych kosmetyków dla kobiet w ciąży i po porodzie, Bellamama. Projekt powstał z pasji oraz z własnej potrzeby, a także z myślą o zagospodarowaniu niszy w kategorii kosmetyków naturalnych dla kobiet w ciąży, których w tamtym czasie brakowało na rodzimym rynku.

– Emisja ułatwi nam i zdecydowanie przyspieszy poszerzenie portfolio produktów, a także pozwoli zbudować sieć ambasadorów marki. Aktualnie zlecamy na zewnątrz badania i produkcję u sprawdzonych, zaufanych partnerów, których posiadamy dzięki wprowadzaniu na rynek bardzo wymagających produktów dla kobiet w ciąży. Jednak w perspektywie 2-5 lat nie wykluczamy zbudowania własnego zakładu – informuje Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu SA.

– 45 proc. pozyskanej kwoty przeznaczymy na rozwój produktów, odpowiednią promocję pierwszej serii kosmetyków, a także stworzenie kolejnych. 20 proc. środków zagospodarujemy na działania zw. z marką, tj. nawiązanie współpracy z influencerami czy rozwój naszego sklepu e-commerce. Reszta kwoty umożliwi nam ekspansję zagraniczną, rozwój zespołu i sprzedaży – dodaje.

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: dolar notowania | cena akcji biomed | oncoarendi akcje | orlen cena akcji | kurs dolara notowania | pgnig akcje forum | pkn orlen akcje |


Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here