Kurs franka szwajcarskiego przy 4,19 PLN. Rynek CHF/PLN sugeruje możliwość spadkówKurs franka szwajcarskiego wobec polskiego złotego zdecydowanie wyhamowuje dalsze wzrosty – dając osobom handlującym walor znać o słabości strony popytowej. W tym momencie pisząc analizę dla rynku CHF/PLN widać, że ten stoi w przedziale 4,19 PLN i wszystko wskazuje na to, że szansa na cofnięcie się notowań jest relatywnie duża. Spójrzmy zatem na wykres D1 pary CHF/PLN, ustalając co dalej z frankiem szwajcarskim. 


Kurs franka szwajcarskiego z możliwością zejścia – para CHF/PLN na wykresie D1

  • Notowania franka szwajcarskiego wyhamowują dalsze wzrosty w piątek
  • Para CHF/PLN ma szansę na wygenerowanie ruchu spadkowego
  • Osoby handlujące na tym rynku powinny zatem obserwować dalszy rozwój sytuacji
  • Szanse na zejście są duże – jednak do tego potrzebne jest wygenerowanie sygnału

Piątkowa sesja rozpoczyna się dla kursu franka szwajcarskiego wyhamowaniem dalszych wzrostów wobec polskiego złotego. Innymi słowy, para CHF/PLN zatrzymuje się w przedziale 4,19 – 4,20 PLN i póki co – rynek generuje sygnały spadkowe. Zejście pary w obecnym kontekście nie byłoby niczym nadzwyczajnym – ot, klasyczna korekta tego rynku. biorąc pod uwagę jednak fakt, że podczas ostatnich sesji para zbudowała sobie sekwencję wzrostową, zejście oznaczałoby negację dalszych wzrostów na dłuższy czas.

Dlatego tez osoby handlujące na parze powinny szczególnie przyglądać się dalszemu rozwojowi sytuacji. Brak wybicia zakresu 4,20 PLN oznaczać będzie możliwość zejścia do zakresu 4,16 – 4,12 PLN, zaś wyłamanie jednak górnego ograniczenia – dalsze wzrosty do zakresu 4,25 PLN. w obu przypadkach zasięg ruchu byłby ciekawy, dlatego warto obserwować dalsze sygnały na parze CHF/PLN. Obecnie szansa na spadek wydaje się być większa, aniżeli dalszych wzrostów – jednak to może zostać szybko zweryfikowane przez rynek w ciągu kolejnych godzin.

wykres Kurs franka CHFPLN D1 03.07.2020
Kurs franka CHFPLN D1 03.07.2020

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here