Kurs franka do złotego (CHF/PLN) po 4,2070 zł w czwartek 5 listopada
Kurs franka szwajcarskiego

W tym tygodniu złoty wrócił do łask inwestorów. nasza krajowa waluta umacnia się do euro, franka, funta i dolara. Para walutowa CHF/PLN znajduje się dziś 0,75% pod kreską. Co dalej z PLN? W dzisiejszej analizie przyjrzymy się wykresowi CHF/PLN. Sprawdźmy jak wygląda aktualna sytuacja techniczna na kursie CHF do PLN na interwale tygodniowym i dziennym.

Forex Club

Kurs franka CHF/PLN testuje ważne wsparcie

Po weekendzie na kursie franka do złotego obserwujemy zmianę sentymentu na spadkowy. Pierwsze oznaki podaży pojawiły się już pod koniec ubiegłego tygodnia, jednak dopiero po weekendzie przecena przybrała na sile. Notowania CHF/PLN docierają do kluczowej strefy wsparcia z perspektywy interwału W1.

Jeżeli dojdzie do wybicia strefy przy 4,21 zł, wyprzedaż może się pogłębić w kierunku linii poprowadzonej po ostatnich dołkach. Z drugiej strony, pojawienie się tutaj kupujących może doprowadzić do wygenerowania kolejnej fali wzrostowej.

Wykres CHF/PLN
CHF/PLN interwał W1

Zobacz także: Wciąż nie wiemy kto zostanie prezydentem w USA

– Czwartkowy, poranny handel na rynku FX przynosi podtrzymanie słabszego dolara oraz mocniejszego PLN. Złoty kwotowany jest następująco: 4,5332 PLN za euro, 3,8622 PLN względem dolara amerykańskiego, 4,2647 PLN wobec franka szwajcarskiego oraz 5,0333 PLN w relacji do funta szterlinga. Rentowności polskiego długu wynoszą 1,132% w przypadku obligacji 10-letnich – komentuje Konrad Ryczko z DM BOŚ.

Kurs franka kontynuuje spadki

Schodząc na interwał D1, widać że notowania CHF/PLN wybiły dolne ograniczenie układu 1:1, co przemawia za kontynuacją spadków. Tak długo jak kurs będzie się utrzymywać poniżej poziomu 4,2250 zł, należy oczekiwać dalszej przeceny.

Wykres CHF/PLN
CHF/PLN interwał D1
Spodobał Ci się artykuł? Chcesz otrzymywać najważniejsze informacje wprost na swojego emaila? Zapisz się do naszego Newslettera. ZAPISZ SIĘ >>

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here