Naga Markets



Fnatic i Crypto.com nawiązują współpracęFnatic, globalna marka esportowa z siedzibą w Londynie, poinformowała w czwartek, że platforma kryptowalutowa Crypto.com posiadająca ponad 10 milionami użytkowników na całym świecie, stała się jej pierwszym w historii partnerem rynku cyfrowych aktywów. Wieloletnia umowa jest warta ponad 15 milionów dolarów.

  • Po kilku ogłoszeniach o partnerstwie z największymi markami sportowymi, Crypto.com po raz pierwszy wkracza do e-sportu jako Globalny Partner Kryptowalutowy Fnatic
  • 5-letnie partnerstwo o wartości ponad 15 milionów dolarów otworzy fanom Fnatic opcje płatności kryptowalutą i pozwoli na wprowadzenie cyfrowych produktów Fnatic, w tym NFT.
  • Marka Crypto.com będzie umieszczona na obojczyku koszulek drużyny Fnatic.
  • Więcej podobnych i ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej Comparic.pl

Crypto.com wchodzi w świat esportu. Fnatic w świat kryptowalut

Partnerstwo jest pierwszą przygodą w historii Crypto.com z e-sportem i zwiększa szybko rozszerzające się portfolio partnerów firmy, które obejmuje wiodące marki sportowe, takie jak UFC, Formułę 1, piłkarską Serie A, Aston Martin Cognizant Formula 1, Montreal Canadiens i Paris Saint-Germain.



W ramach partnerstwa logo Crypto.com będzie widniało na obojczykach koszulek drużyny Fnatic. Fnatic będzie również oferować fanom liczne nagrody i promocje typu „money-can’t-buy” (pieniądze tego nie kupią) – w tym z istniejącymi partnerami Crypto.com – dla użytkowników Crypto.com kupujących towary Fnatic. Partnerzy wprowadzą również nowe produkty cyfrowe, takie jak ekskluzywne NFT Fnatic w najbliższej przyszłości.

– To partnerstwo pokazuje, jak globalni liderzy w e-sporcie i kryptowalutach łączą siły dla przełomowego, długoterminowego partnerstwa. Fnatic szczyci się jedną z najbardziej połączonych, zaangażowanych i wspierających baz fanów na świecie, a ta przełomowa umowa z Crypto.com pozwala nam jeszcze bardziej zaspokoić ich codzienne potrzeby.

W miarę jak kryptowaluty stają się główną metodą płatności, nigdy nie było lepszego momentu, aby pomóc naszym fanom w podejmowaniu mądrzejszych, zdrowszych i przyszłościowych decyzji dotyczących kryptowalut – powiedział dyrektor generalny Fnatic, Sam Mathews.

Crypto.com będzie współpracować z Fnatic nad różnymi aktywacjami z drużynami esportowymi, graczami i twórcami Fnatic, w tym nad wspólnym storytellingiem z istniejącymi partnerami Crypto.com, angażującymi treściami do gier, markowymi doświadczeniami w grze i wydarzeniami fizycznymi. Aby pomóc swoim fanom lepiej zrozumieć kryptowaluty i zabezpieczyć ich decyzje na przyszłość, Fnatic będzie również oferować możliwości edukacji finansowej i kryptowalutowej dla tych, którzy dopiero poznają kryptowaluty i NFT.

– Jesteśmy naprawdę podekscytowani uruchomieniem w pełni zintegrowanego partnerstwa z Fnatic, które oznacza kamień milowy dla naszej branży. Z ponad 200 mistrzostwami, ich drużyna wyróżniała się w grze i poza nią, i słusznie stała się wiodącą drużyną w e-sporcie – komentował Kris Marszalek, współzałożyciel i dyrektor generalny Crypto.com.

Oprócz tego, że Crypto.com ma 10 milionów klientów na całym świecie, może się również pochwalić najpopularniejszą na świecie kartą kryptowalutową, która jest dostępna w ponad 30 krajach na całym świecie.

invest

Fnatic to globalna marka e-sportowa z siedzibą główną w Londynie. Jest skoncentrowana na. Drużyny Fnatic, założone w 2004 roku przez Sama Mathewsa, zdobyły ponad 200 tytułów mistrzowskich w 30 różnych grach i są jedną z najbardziej utytułowanych marek e-sportowych wszech czasów.

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: kurs dolara prognozy 2021 | hrywna pln | gpw akcje | cena akcji oncoarendi | biomaxima | notowania kęty | giełda jsw |



Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas

Conotoxia

Obejrzyj również w Comparic24.tv:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here