Naga Markets



Kino Polska TV miało wstępnie 12,55 mln zł zysku netto w II kw. 2021 r.Kino Polska TV miało 12,55 mln zł skonsolidowanego zysku netto w II kw. 2021 r., co oznacza wzrost o 144% r/r, podała spółka, powołując się na wstępne dane. Przychody z umów z klientami w tym czasie sięgnęły 61,57 mln zł (+26% r/r), a zysk na działalności operacyjnej 15,43 mln zł (+135% r/r).

Narastająco za I półrocze grupa miała 118,96 mln zł przychodów, 24,14 mln zł EBIT i 18,91 mln zł zysku netto.



„Powyższe rezultaty są przede wszystkim efektem wzrostu wyników finansowych segmentów Kanały filmowe marki FilmBox i kanały tematyczne, Stopklatka TV oraz Kanały marki Kino Polska” – czytamy w komunikacie.

Zarząd spółki informuje także, iż powziął informację o podjęciu przez zgromadzenie wspólników Filmbox International Ltd. (spółka zależna w 100%) uchwały w przedmiocie przeznaczenia części zysku wypracowanego w 2020 r. na wypłatę dywidendy w wysokości 870 000 GBP. Wskazana dywidenda będzie miała pozytywny wpływ na wyniki finansowe Kino Polska.

Ostateczne wyniki jednostkowe i skonsolidowane (za okres 3 i 6 miesięcy) zostaną przedstawione w raporcie kwartalnym grupy 19 sierpnia br.

Grupa Kino Polska TV to grupa medialna, która prowadzi zdywersyfikowaną działalność w Polsce oraz na rynkach międzynarodowych, łącznie w ponad 40 krajach świata. Zajmuje się nadawaniem i produkcją kanałów telewizyjnych, sprzedażą czasu reklamowego, zakupem oraz sprzedażą treści, a także dystrybucją treści na platformy streamingowe i VOD. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.



Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas

Conotoxia

invest

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here