whitebit

Społecznościowy serwis wprowadza nową politykę, będzie blokować reklamy ofert nowych coinów tzw. ICO, kryptowalut oraz innych usług, które “promują produkty i usługi finansowe często związane oszukańczymi praktykami promocyjnymi”.


Według oficjalnego oświadczenia polityka będzie szeroka i obejmie zarówno stronę Facebook a także Instagram i Facebook Audience Network, do prowadzenia kampanii reklamowych.







Facebook twierdzi, że chce ograniczyć działania związane z oszustwami i naciąganiem nieświadomych osób. “Chcemy, aby ludzie nadal odkrywali i poznawali nowe produkty i usługi za pośrednictwem reklam na Facebooku bez obawy o oszustwa.” – czytamy.

W zestawieniu znalazły się także opcje binarne, oto cała lista:

Ta wiadomość wpisuje się w ostatnie zmiany które dokonują się na portalu społecznościowym, ostatnio Mark Zuckerberg poinformował, że Facebook będzie priorytetowo traktował posty od znajomych i rodziny nad kanałami informacyjnymi i markami na „Timeline”. Jest też najprawdopodobniej odpowiedzią na problemy z końca 2017, kiedy portal padł ofiarą bota do kopania kryptowalut.

Zapisz się do newslettera Comparic.pl >>



Dalsza część artykułu pod filmem




Jednak z drugiej strony stoi to w sprzeczności z doniesieniami z 4 stycznia, które mówiły o tym że portal interesuje się kryptowalutami na wiele sposobów – m.in. utworzenie własnej kryptowaluty lub produktu opartego na blockchain.



Zapisz się do newslettera Comparic.pl >>



Conotoxia


Dziękujemy za przeczytanie naszego artykułu. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google. Obserwuj nas >>












ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj