Naga Markets



Zgodnie z komunikatem prasowym udostępnionym przez portal Cointelegraph z 11 września, Francuski klub piłkarski Paris Saint-Germain (PSG) rozpoczyna współpracę z platformą blockchain Socios.com. Powstanie pierwszy “Token Kibica” na świecie!


Jako “Oficjalny Partner Kryptowalutowy” paryskiej drużyny Saint-Germain grającej w najwyższej klasie francuskiej ligi piłki nożnej, Socios.com będzie współpracować z Klubem w celu opracowania strategii “Paris Saint-Germain’s blockchain” w celu wykorzystania technologii do zwiększenia rozwoju zaangażowania fanów.

Paris Saint-Germain będzie pierwszym zespołem, który dołączy do platformy Socios.com. W ramach partnerstwa, Socios.com będzie pracować wraz z klubem nad stworzeniem pierwszej na świecie “Oferty Tokenu Kibica” (Fan Token Offering – FTO) dla paryskiej drużyny sportowej. W ramach FTO, kibic otrzyma dostęp do klubowych tokenów Saint German, które nadają prawa głosowania, przyznają status VIP a także oferują możliwość otrzymywania dodatkowych nagród i korzyści dla ich posiadaczy.

Może Cię zainteresować: Kryptowaluty – rozwiązaniem dla klasycznych problemów branży bankowej

Prawo do głosowania oznaczać będzie w praktyce, że fani będą mogli głosować na tak zwane “decyzje kosmetyczne” (wybór koloru koszulki klubu, muzyki stadionowej i logo) oraz na niektóre aspekty sportowe (MVP [najbardziej wartościowy gracz], Gracz Meczu lub Gracz Miesiąca, mecze towarzyskie, letnie wycieczki, akcje charytatywne, etc).

Założyciel i dyrektor generalny Socios.com, Alexandre Dreyfus zauważa, strategia stanowi co prawda ograniczony mechanizm symboliczny, który nie ma wpływu na struktury korporacyjne klubu, ale koncentruje się ona na motywowaniu kibiców i zarabianiu na ich zaangażowanie w klub poprzez wprowadzone krypto-rozwiązanie. Marc Armstrong, dyrektor ds. partnerstwa klubu pisze w komunikacie:”Ta rewolucyjna technologia będzie miała istotny wpływ na ogólną strategię biznesową klubu i sposób, w jaki angażujemy się w działalność naszej bazy fanów. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy powitać Socios.com w paryskiej rodzinie Saint-Germain“.

Zobacz również: Chiny chcą wykorzystać Blockchain do celów charytatywnych

Dreyfus w komunikacie prasowym dalej podkreślał, że choć PSG jest pierwszym, a zarazem prestiżowym klubem, który dołączył do inicjatywy, to platforma ma na celu zaangażowanie “setek milionów” fanów piłki nożnej z wielu klubów piłkarskich wysokiej klasy na całym świecie. Dreyfus dodał rónież, że platforma pomoże zaangażować i edukować społeczeństwo o technologii blockchain i kryptowalut.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Poprzedni artykułKolejny skok zmienności na parach z funtem – Strategia TDiS
Następny artykułEcho Investment – publikuje wyniki za 2 kwartał
Od roku 2012 działa jako Trader na rynku OTC/FX jako daytrader. Założyciel Klubu Inwestora „New Vision Trading” (dawniej Trading Club Szczecin) w roku 2016 i działającą w formie grupy facebookowej oraz czatu dla inwestorów do dziś. Prelegent wielu paneli dyskusyjnych nt. rynków finansowych. Twórca autorskiej strategii "PSV" - podejścia do inwestycji krótkoterminowych (2016/2017). Pasjonat ekonomii, inwestycji kapitałowych, wyznawca i propagator idei social-learningu. Działania i trafność analiz, które wykonuje, zostały bardzo docenione przez wielu traderów i inwestorów. Skutkowało to m.in. nominacją w konkursie organizowanym przez fundację FxCuffs w kategorii Analityk Roku 2016 oraz kolejną nominacją za rok 2018.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here