CMC Markets

Juventus Football Club S.p.A., potocznie zwany Juve, ogłosił nawiązanie strategicznego partnerstwa z platformą społecznościową Sichos.com opartą na blockchain. Przy okazji ujawnił plany wprowadzenia “oficjalnego tokena fanów Juventusu” dla globalnej grupy fanów.


Dzięki ponad 340 milionom osób na całym świecie i globalnej, cyfrowej bazie fanów,  uruchomienie Oficjalnego Tokenu Juventusu rozwinie globalną strategię zaangażowania kibiców klubu i poszerzy grono jego odbiorców na całym świecie.

Juventus Token

Zbywalny token fanów pozwoli kibicom klubu na całym świecie zaangażować się w mobilną platformę głosowania. Dzięki temu Juventus będzie mógł lepiej wsłuchać się w głos kibiców i stworzyć emocjonalny związku między nim a jego fanami.

Kibice będą mogli kupić token za pomocą systemu Fan Token Offering. Emisja ma rozpocząć się w 1. kwartale 2019 r.

Giorgio Ricci, szef Global Partnerships and Corporate Revenue Juventusu powiedział, że “W klubie jesteśmy zawsze bardzo ostrożni i aktywni w stosunku do innowacji i nowych technologii. Wspólnie z Socios.com wierzymy, że możemy zaoferować naszym globalnym fanom nowe możliwości zaangażowania się w swój klub.”

Alexandre Dreyfus, CEO Socios.com, skomentował sprawę podkreślając swój entuzjazm. Twierdzi, że jest “zachwycony tym, że Juventus zdecydował się na współpracę z Socios.com” i zyskać na tym, co ma do “zaoferowania nasza innowacyjna technologia blockchain.”

Długoterminowym celem firmy jest współdziałanie z  ponad 50 klubami piłkarskimi, co Socios chce osiągnąć “w ciągu najbliższych kilku lat”. CEO podkreśla też, że podmiot chce zainwestować “dodatkowe 300 milionów USD w sportową gospodarkę”.


Interesujesz się kryptowalutami? Już teraz dołącz do grupy na Facebooku prowadzonej przez portal Comparic.pl. Bądź na bieżąco z informacjami ze świata kryptowalut, niezależnie od tego gdzie się znajdujesz!.

Oficjalny Token Fan Juventusu będzie dostępny wyłącznie za pośrednictwem Socios.com i będzie można go wymieniać na podstawie tokena rodzimego platformy $ CHZ.

Niedawno wspominaliśmy też o tym, że brazylijska drużyna piłkarska Avaí Futebol Clube chce zebrać 20 milionów dolarów, uruchamiając własne ICO. Będzie to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w historii piłki nożnej i może otworzyć nowy rozdział w kwestii finansowania sportu.

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

STO

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here