Naga Markets



JR Holding [JRH], T-Bull [TBL] – Gorące spółki dniaNotowany na rynku NewConnect JR Holding oficjalnie zwarł umowę współpracy ze spółką Ekipa kojarzoną z popularnym youtuberem Frizem. Na mocy umowy, JR Holding zainwestuje w spółkę oraz doprowadzi do jej debiutu na giełdzie poprzez tzw. odwrotne przejęcie. Na razie jednak nie podano, która ze spółek JR Holding zostanie połączona z Ekipą. JR Holding będzie natomiast posiadać ponad 12% akcji nowego podmiotu. “Widzimy bardzo duże zainteresowanie rynku tym projektem, dlatego postanowiliśmy również zainwestować w niego nasz kapitał i stać się jednym z inwestorów.

    • JR Holding wprowadzi Ekipę na giełdę
    • Spółka bezie posiadać 12% akcji nowego podmiotu
    • T-Bull chce wydawać gry Ekipy

Jest to projekt technologiczny i rozrywkowy, więc pasuje do naszego portfela inwestycyjnego i przyjętej strategii rozwoju. Jestem przekonany, że wejście Ekipa S.A. na rynek publiczny będzie jednym z najciekawszych wydarzeń na polskim rynku w 2021 r.” – podsumował prezes JR Holding January Ciszewski.

Te artykuły również Cię zainteresują




Z próbą odbicia

Rzeczywiście, wszelkie wzmianki o tym projekcie wywołują wzrosty na wykresach. Ciekawie robi się na wykresie JR Holding, gdzie cena zaczyna odbijać po ponad 35% spadkach.

jr holding


Specjalnie dla naszych czytelników przygotowaliśmy darmowy eBook Narzędzia analizy technicznej spółek giełdowych. Odbierz go i więcej materiałów w strefie eLearn Comparic.pl.

Współpraca z Ekipą

Wczoraj kolejna spółka gamingowa poinformowała o nawiązaniu współpracy z mającą zadebiutować w przyszłym roku Ekipą. Tym razem chodzi o T-Bull, który podpisał list intencyjny dotyczący współpracy w zakresie produkcji, wydawania i promocji gier na różnych platformach. Ostateczna umowa musi zostać podpisana do końca stycznia. Kurs pozytywnie zareagował na te doniesienia. Od początku listopada cena wzrosła już o 75%. Skąd takie poruszenie?

tbull

Powodem jest duża medialność tzw. Ekipy. Sam Friz jest niezwykle popularny, wszystkie jego filmy na YouTube obejrzano ponad 1,5 mld razy od początku roku, łączna liczba subskrybentów jego kanałów przekracza 14 mln. To sprawia, że w przyszłości, gra wydawana przez T-Bull już na starcie zyskuje spory rozgłos. Wcześniej spółka pokazała wyniki za trzy kwartały, gdzie odnotowała 2,37 mln zł zysku netto.

Przeczytaj również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here