Naga Markets



José Mourinho, jeden z najlepszych menadżerów piłkarskich i dwukrotny zwycięzca Ligi Mistrzów UEFA, został nowym ambasadorem marki XTB. Wiodący globalny broker wprowadził również nową ofertę obejmującą bezprowizyjny handel prawdziwymi akcjami i funduszami ETF o miesięcznej wartości wolumenów do 100 000 euro dla klientów korzystających z autorskiej platformy XTB – xStation.

José Mourinho nowym globalnym ambasadorem XTB.

XTB, jeden z wiodących globalnych brokerów FX i CFD notowanych na giełdzie, połączył siły z José Mourinho – jednym z najbardziej utytułowanych menedżerów piłkarskich wszechczasów. Nowym ambasadorem XTB został trener, który zdobył nie tylko tytuły mistrzowskie w rekordowej ilości krajów (Portugalia, Anglia, Włochy i Hiszpania), ale jest także jednym z zaledwie trzech szkoleniowców, którzy dwukrotnie wygrali Ligę Mistrzów UEFA z dwoma klubami. Portugalczyk będzie globalnym ambasadorem XTB przez najbliższe dwa lata.

– Bardzo się cieszę, że mogę ogłosić naszą współpracę z José Mourinho, który jest nie tylko niezwykłą osobowością świata sportu, ale także symbolem menedżera, który zbudował swój sukces zarówno na strategii, jak i mentalnej sile. Jego historia nie tylko bardzo dobrze współgra z wartościami i strategią naszej marki, ale łączy nas także to samo pragnienie osiągnięcia celów, które sobie stawiamy. Tak jak José pomaga swojemu zespołowi stać się najlepszym na świecie, tak my chcemy pomóc naszym klientom stać się jeszcze lepszymi inwestorami zapewniając najwyższy poziom usług i najlepszą technologię – powiedział Omar Arnaout, CEO XTB.

Ogłoszenie współpracy José Mourinho i XTB wyznacza start nowej globalnej kampanii marketingowej „Be like José”. Jej koncepcja kreatywna opiera się na podobieństwach pomiędzy wyzwaniami, z którymi mierzą się na co dzień inwestorzy i trenerzy. Dobrze przemyślana strategia, chęć wygrywania i umiejętność uczenia się na błędach to główne czynniki sukcesu zarówno w piłce nożnej, jak i w finansach.

– Cieszę się, że będę mógł wspierać XTB w roli ambasadora przez najbliższe lata. Gdy rozmawialiśmy o podjęciu współpracy, okazało się, że podzielamy wiele wartości takich jak zaangażowanie, profesjonalizm i szczera pasja do naszej pracy. Właśnie dlatego cieszę się mogąc pracować z niesamowitym zespołem XTB i dzielić się własnymi doświadczeniami z ponad 200 000 inwestorów, którzy zaufali XTB na całym świecie. Kiedy inwestujesz, bądź jak ja, wybierz XTB. – powiedział José Mourinho.

Wraz ze startem nowej kampanii marketingowej, XTB pokazało spot wideo z udziałem nowego ambasadora marki.

XTB wprowadza handel akcjami i funduszami ETF bez prowizji

XTB, jako jeden z pierwszych globalnych brokerów notowanych na giełdzie, umożliwił swoim klientom bezprowizyjne inwestowanie w prawdziwe akcje i fundusze ETF. Oferta 0% prowizji obejmuje miesięczne wolumeny o wartości do 100 000 EUR i jest dostępna zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów XTB od 5 października.

– Jako XTB chcemy być pierwszym wyborem i kompleksowym rozwiązaniem dla każdego inwestora. W ciągu ostatnich kilku lat wykonaliśmy ogromną pracę – od stworzenia licznych szkoleń dla inwestorów niezależnie od ich poziomu doświadczenia, po ciągłe doskonalenie naszej wielokrotnie nagradzanej platformy xStation. Teraz, dzięki bezpłatnej ofercie, szeroko otwieramy drzwi każdemu, kto jest zainteresowany inwestowaniem zarówno w prawdziwe akcje, jak i fundusze ETF. – powiedział Omar Arnaout, CEO XTB.

XTB umożliwia obecnie inwestowanie w ponad 2000 prawdziwych akcji z 16 największych światowych giełd, w tym New York Stock Exchange, London Stock Exchange, hiszpańskiej Bolsa de Madrid, niemieckiej Börse Frankfurt oraz oczywiście warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Oprócz akcji, XTB oferuje ponad 200 funduszy ETF (Exchange-Traded Funds), w tym na towary, nieruchomości i obligacje. Handel wszystkimi tymi instrumentami z 0% prowizją jest już dostępny dla klientów XTB korzystających z platformy xStation.

– Pierwsze półrocze 2020 roku upłynęło pod znakiem ponadprzeciętnej zmienności na rynkach finansowych, co pozwoliło nam osiągnąć rekordowe przychody i znacząco powiększyć bazę klientów. Naszym celem jest dalszy wzrost i jestem przekonany, że nowo wprowadzona oferta spotka się z dużym zainteresowaniem zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów, co pozwoli nam dalej się rozwijać i umacniać naszą pozycję rynkową na świecie. – dodał Arnaout.

Oferta 0% prowizji będzie wspierana przez kampanię marketingową i reklamową z udziałem nowego ambasadora marki XTB – jednego z najlepszych menadżerów piłkarskich na świecie, José Mourinho.

Szczegółowe informacje na temat nowej oferty można znaleźć na stronie http://pl.xtb.com/akcje-bez-prowizji

“Kontrakty CFD są złożonymi instrumentami i wiążą się z dużym ryzykiem szybkiej utraty środków pieniężnych z powodu dźwigni finansowej.

79% rachunków inwestorów detalicznych odnotowuje straty pieniężne w wyniku handlu kontraktami CFD u niniejszego dostawcy CFD.

Zastanów się, czy rozumiesz, jak działają kontrakty CFD, i czy możesz pozwolić sobie na wysokie ryzyko utraty pieniędzy.”



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here