Naga Markets



scma, ponzi scheme, piramida finansowa, ComparicJimmy Song, programista na rynku kryptowalut, napisał na Twitterze, że wielu „ekspertów od marketingu”, którzy wchodzą na rynek blockchaina, “kończy przy projektach scamów”.

Jego zdaniem, w przeciwieństwie do bitcoina, tak zwane shitcoiny lub altcoiny w promocji wymagają pomocy tych, którzy twierdzą, że są ekspertami w marketingu. Owi specjaliści – jego zdaniem – najczęściej kończą jako scamerzy.

“Większość „ekspertów od marketingu” zajmujących się kryptowalutami wkrótce potem pracuje dla jakiegoś scamu. To dlatego, że bitcoin ich nie potrzebuje, ale shitcoiny już tak”

– twierdzi Song.

Chociaż nie wymienił żadnego konkretnego projektu, rynek widział już wielu wpływowych promotorów kryptowalut, samozwańczych marketerów, a nawet celebrytów, którzy promowali scamy.

Jimmy Song nie ma racji?

Jego opinie spotkała się z krytyką. Jeden użytkownik stwierdził, że „każda giełda ma co najmniej jedną osobę od marketingu”, co pomaga poprawić komunikację i przyspieszyć adopcję kryptowalut. Inni zwracali uwagę na to, że Song spłyca temat.

To nie pierwszy raz, kiedy Jimmy Song wyraził swoją negatywną opinię na temat altcoinów i marketingu na rynku kryptowalut. Na początku tego miesiąca napisał na Twitterze listę coinów, które wypadły z łask rynku. Były to: Namecoin, Freicoin, Peercoin, Novacoin, Feathercoin, Mastercoin (obecnie Omni), Maidsafecoin, Factom, Nxt i Bitshares. Stwierdził, że:

“Zbyt wiele osób kupiło tokeny, których [działania] nie rozumieli, aby kupić usługi, których nie rozumieli, aby zaimponować ludziom, których nie znali.”

Przyznał, że niektóre altcoiny radzą sobie lepiej, a mianowicie Litecoin, XRP, Dash, Stellar i Ethereum, od momentu ich wejścia na rynek. Podsumował:

„Lekcja jest taka: shitcoiny potrzebują dużo marketingu, aby przetrwać”.

Bitcoin nikogo nie potrzebuje

Song zauważył również niedawno, że bitcoin nie potrzebuje tak intensywnej promocji, broni się ponoć sam. Mówiąc dokładniej, “rzeczywistość ekonomiczna zapewnia ponoć bitcoinowi odpowiednią ochronę w odpowiednim czasie”.

Czy jednak Song nie przesadza? Czy faktycznie BTC nie potrzebuje promocji w mediach i marketingowców? Zapewne jego opinia jest zbyt skrajna, by uznać ją za prawdziwą.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here