Naga Markets



O ponad 44 proc. wzrosły przychody grupy kapitałowej Inteliwise w trzecim kwartale 2020r. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. To efekt zwiększających się zamówień na oprogramowanie do automatyzacji obsługi klienta opartej na AI i jedocześnie rosnącego udziału e-commerce w przychodach spółki.

Inteliwise notuje wzrost przychodów w III kw. br.

– W trzecim kwartale, zwykle trudnym dla spółki ze względu na okres wakacyjny, kontynuowaliśmy silne wzrosty przychodów. Firmy i instytucje wciąż zwiększają zamówienia na boty, oprogramowanie do obsługi klienta czy rozwiązania wideo dla sklepów. Konsekwentnie budowaliśmy pozycję lidera w obszarze tych rozwiązań i teraz zbieramy tego rezultaty- komentuje Marcin Strzałkowski, prezes Inteliwise.

Te artykuły również Cię zainteresują

Po trzech kwartałach bieżącego roku grupa kapitałowa Inteliwise wypracowała historycznie rekordowe przychody a poziomie 3,53 ml zł. To o 42% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. W samym trzecim kwartale, Grupa osiągnęła sprzedaż na poziomie 1,17 mln zł o 44% więcej niż rok temu. W obu przypadkach to historycznie najlepszy wynik od początku działalności firmy.

– Zwiększające się przychody potwierdzają stabilność obecnej bazy klientów i są solidną podstawą do dalszej ekspansji. Uważamy jednak, że okres wzrostu popytu na nasze usługi jest dopiero przed nami. W ostatnich miesiącach mocno inwestowaliśmy zarówno w zasoby IT jak i marketing i sprzedaż, a ogólnoświatowa sytuacja dodatkowo sprzyja firmom działającym w naszym sektorze i bez względu na rozwój sytuacji, uważam, że trend ten zostanie już z nami na stałe- przewiduje Marcin Strzałkowski.

Inwestycje sprawiły, że rekordowe przychody nie idą jeszcze w parze z zyskami. Narastająco zysk netto Grupy na koniec października wyniósł niecałe 45 tys. zł wobec
153 tys. zł straty rok temu.

– Nie martwi nas to. Długofalowo skalowalność sprzedaży produktów własnych opierać będzie się na sieci partnerów wdrażających nasze rozwiązania u klientów klasy Enterprise. Uruchomienie programu partnerskiego przyczyni się do zwiększenia zasięgu i szybkości wdrożeń, a co za tym idzie zwiększenia zysków- podsumowuje Strzałkowski.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Poprzedni artykułLive Motion Games: Car Trader Simulator sprzedany w liczbie 6 000 kopii w 72 h od premiery early access
Następny artykułPGNiG z 20% odbiciem. Szansa na powrót powyżej 5 zł
Krzysztof Kamiński redaktor Comparic.pl
Wiedzę z zakresu inwestowania oraz produktów finansowych zgłębiał na studiach ekonomicznych, a jej praktyczne zastosowanie zdobywał na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestnik obrotu na największych rynkach giełdowych świata – NYSE, NASDAQ i LSE. Specjalista rynku kontraktów terminowych na surowce, głównie ropy WTI oraz złota. Autor strategii Wide View Strategy (WiViSt), którą doskonalił zgodnie z maksymą „Tnij szybko straty, pozwól zyskom rosnąć”. Zwolennik analizy technicznej. Sukces w inwestycjach zapewnia mu chłodne podejście do analizy wykresów połączone z konsekwencją i żelaznymi zasadami zarządzania kapitałem. W trakcie swej kariery na rynkach finansowych dzielił się swoim doświadczeniem z inwestorami jednego z największych brokerów Forex na świecie. Redaktor telewizji internetowej Comparic24.tv, odpowiedzialny za prowadzenie programów informacyjnych oraz poświęconych tematyce szeroko pojętego tradingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here