Naga Markets



InPost ma umowy dot. programu obligacji do 1 mld zł, I seria do końca lipcaInPost podpisał umowy z bankami w sprawie ustanowienia programu polskich obligacji do łącznej wartości nominalnej 1 mld zł, który obejmuje serie emisji obligacji denominowanych w złotych, podlegających prawu polskiemu, podała spółka. Spółka zamierza wyemitować pierwszą serię obligacji w ramach programu do końca lipca br.

InPost podpisał umowy z bankami

“Obligacje wyemitowane w ramach programu będą oferowane wyłącznie inwestorom kwalifikowanym, bez obowiązku publikacji prospektu emisyjnego. Obligacje wyemitowane w ramach programu mogą być oprocentowane według zmiennej lub stałej stopy procentowej z terminem zapadalności do 6 lat. Ostateczne parametry każdej serii obligacji zostaną określone w procesie budowania księgi popytu” – czytamy w komunikacie.

Te artykuły również Cię zainteresują




Z zastrzeżeniem warunków rynkowych i wymaganych zgód korporacyjnych, spółka zamierza wyemitować pierwszą serię obligacji w ramach programu do końca lipca 2021 roku, podano także.

InPost podpisał umowy z Bankiem Pekao i BNP Paribas Bank Polska jako współorganizatorami i dealerami oraz ING Bankiem Śląskim jako dealerem.

Obligacje zostaną zarejestrowane w Krajowym Depozycie Papierów Wartościowych S.A. i mogą zostać wprowadzone do obrotu w Alternatywnym Systemie Obrotu (Alternatywny System Obrotu) Catalyst prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

“Spółka zamierza wykorzystać wpływy netto z emisji obligacji do częściowej spłaty kredytu pomostowego, który zamierza zaciągnąć w celu sfinansowania przejęcia Mondial Relay – wiodącego dostawcy rozwiązań logistycznych dla e-commerce w Europie. Wartość transakcji planowanego nabycia Mondial Relay, ogłoszonego 15 marca 2021 r., wynosi ok. 565 mln euro (ok. 2,6 mld zł)” – czytamy także.

InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć ponad 12 000 Paczkomatów, w tym ponad 1 100 w Wielkiej Brytanii, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce. W 2020 roku InPost obsłużył 249 mln przesyłek za pośrednictwem Paczkomatów, współpracując z ponad 26 000 e-sprzedawców. Aplikacja mobilna spółki – InPost Mobile ma 6 mln aktywnych użytkowników. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.



Conotoxia

invest

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here