Naga Markets



Incuvo zadebiutuje na NewConnect już 13 styczniaGiełda Papierów Wartościowych w Warszawie wyznaczyła pierwszy dzień notowań akcji Incuvo na rynku NewConnect. Producent gier VR dołączy do grona spółek publicznych 13 stycznia br. W tym dniu do obrotu wprowadzonych zostanie łącznie 13 053 735 akcji zwykłych na okaziciela serii A, B i D o wartości nominalnej 0,50 zł każda. W procesie wprowadzenia akcji Incuvo do obrotu na rynku NewConnect spółkę wspierało INC S.A.

Incuvo czeka na swój historyczny moment

 – Przed nami jeden z najważniejszych momentów w historii Incuvo. Debiut na rynku publicznym jest jednym ze strategicznych etapów  budowania naszej firmy, której celem jest dynamiczna działalność na rynku gier VR. Dołożymy wszelkich starań, aby efekty naszej pracy były dobrze oceniane przez obecnych i przyszłych akcjonariuszy. Giełda ułatwi nam transparentność na wyższym niż obecnie poziomie, co jest niewątpliwie ważne dla naszych aktualnych akcjonariuszy oraz da większą możliwość dotarcia do inwestorów i pozyskiwania kapitału na realizację naszych ambitnych projektów gier dedykowanych wirtualnej rzeczywistości – informuje Andrzej Wychowaniec, prezes zarządu Incuvo.

Te artykuły również Cię zainteresują




W procesie upublicznienia spółki Incuvo wspierało INC SA.

Katowicka spółka działa na rynku od 2012 roku. – Na przełomie ostatnich miesięcy podjęliśmy kilka istotnych decyzji z perspektywy rozwoju naszego studia, co pozwala nam rozwijać skrzydła w roli specjalisty od technologii wirtualnej rzeczywistości – mówi prezes zarządu Incuvo. – VR to dynamicznie rosnący i perspektywiczny rynek, na którym  – dzięki premierom takich gier jak Blair Witch VR czy Layers of Fear VR – już udało nam się  zająć istotną pozycję. Warto podkreślić, że Incuvo od dnia debiutu, będzie jedną z nielicznych spółek z rynku NewConnect, których specjalizacją jest tworzenie gier z obszaru Virtual Reality – dodaje Andrzej Wychowaniec.

Zgodnie z przyjętym modelem biznesowym spółki, portfolio Incuvo będzie zawierało zarówno tytuły zewnętrznych producentów, jak również autorskie projekty studia, bazujące na popularnych IP.

Pierwszym tytułem VR-owym od Incuvo był psychologiczny horror – Layers of Fear. Produkcja, na zlecenie studia Bloober Team, jest już dostępna w wersji na Oculus Rift, Oculus Quest, Viveport i na platformie Steam. Aktualnie  Incuvo pracuje nad wersją gry na PS VR.

W 2020 r. Incuvo – przy współpracy m.in. z Lionsgate Games – przeniosło do świata wirtualnej rzeczywistości produkcję Blair Witch, jednego z najpopularniejszych horrorów, który został oparty o serię filmów o tym samym tytule. VR-owa wersja gry, dedykowana na gogle Oculus Quest i Oculus Quest 2, zadebiutowała na rynku 29 października br. Produkcja znalazła duże uznanie zarówno wśród graczy jak i specjalistów branżowych, o czym świadczy m.in. nominacja do „The 25 Best Oculus Quest Games” Upload VR.

Aktualnie spółka zakończyła etap preprodukcji wersji VR-owej  survivalowej gry Green Hell studia Creepy Jar. Green Hell VR to symulator przetrwania osadzony w otoczeniu lasu deszczowego w Amazonii. To unikalna VR-owa rozgrywka, w której gracz, aby przetrwać musi nie tylko wykazać się sprytem i wytrwałością, ale i budować w wirtualnym świecie  schronienie, wytwarzać potrzebne mu przedmioty, polować i walczyć o przetrwanie. Takie interakcje idealnie nadają się do VR i zapewnią graczom niespotykany jak dotąd poziom immersji. Gra w wersji na PC osiągnęła w 2019 r. prestiżowe nagrody Best Polish Game i Best Polish Game Design, a jej sprzedaż na platformie Steam, wg. szacunków wydawcy, przekroczy w 2020 r. 1,5 mln kopii. Premiera pełnej wersji VR tytułu na PC zaplanowana jest na Q3 2021.

Autor poleca również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here