Naga Markets



ims Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych).

Spółka wypracowała 9,29 mln zł skonsolidowanego zysku netto w 2018 r. wobec 7,86 mln zł zysku rok wcześniej.

Te artykuły również Cię zainteresują




Zysk operacyjny wyniósł 12,07 mln zł wobec 9,89 mln zł zysku rok wcześniej. Wynik EBITDA wyniósł 16,55 mln zł wobec 13,46 mln zł rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 52,7 mln zł w 2018 r. wobec 48,05 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2018 r. wyniósł 9,27 mln zł wobec 7,14 mln zł zysku rok wcześniej.

“Osiągnięte w 2018 roku wyniki są zgodne z przedstawioną przez nas prognozą finansową. W 2018 roku odnotowaliśmy wzrost przychodów w kluczowych segmentach sprzedażowych – abonamentach i reklamie. Wzrosty przychodów i zysków to efekt realizowanej strategii rozwoju naszej grupy kapitałowej. Strategię tą publikowaliśmy i szeroko opisywaliśmy od końca 2015 roku w raportach okresowych” – napisał prezes Michał Kornacki w liście do akcjonariuszy.

Sytuacja na wykresie:

Spółka traci na otwarciu poniedziałkowej sesji nieco ponad 2%. Na wykresie kurs od początku marca podlega korekcie. Główne wsparcie mamy w rejonie 3,75 zł i dopiero tam można spodziewać się reakcji popytowej.

ims
źródło xStation 5

Czytaj także: Zapiski giełdowego spekulanta: PlayWay – mocne wyniki za 2018 rok, czas na korektę?



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here