Naga Markets



Krakowski deweloper gier iFun4all tworzy nową markę Draw Distance. Zostaje ona wprowadzona ze względu na zbliżającą się kampanią marketingową najnowszej produkcji spółki. Jest to pierwszy krok w kierunku zmiany nazwy studia, która ma dokonać się jeszcze w drugim kwartale 2019 r.


 Nowa marka to początek nowej ery dla spółki, która chce tworzyć gry bardziej artystyczne, niestandardowe i wyróżniające się graficznie. Tytuły, w których liczy się fabuła, postacie i aspekty wizualne, wpasowujące się w filozofię tworzenia gier „niezależnych”. Takie właśnie skojarzenia budzi wykorzystywany podczas produkcji gier termin „Draw Distance”.

Draw Distance czyli odległość rysowania obiektów to termin używany w odniesieniu do gier komputerowych. Mówi o tym z jakiej odległości mają być widoczne obiekty w trójwymiarowej, wirtualnej scenerii – wyjaśnia Michał Mielcarek, prezes iFun4all –Zwiększenie dystansu nie zawsze jest złe i umożliwia rozszerzenie spektrum widoczności. Liczymy na to, że podobnie zadziała w naszym przypadku – dodaje prezes.

W maju tego roku iFun4all obchodzi swoje 10 – te urodziny, co stanowi idealny moment na krok do przodu. Na przestrzeni tych ostatnich lat spółka odnalazła swoją biznesową tożsamość i stała się świadomym twórcą oraz liczącym się partnerem biznesowym. Obecnie wypracowana przez firmę strategia znacznie różni się od początkowych założeń, dlatego też czas by wprowadzić zmiany. Marka dotychczas kojarzona z zabawą i grami mobilnymi przeobraża się w markę bardziej poważną i dojrzałą. W dalszym ciągu jednak chce, aby jej produkty dostarczały rozrywkę, jednakże na zupełnie nowym poziomie i o wyższej jakości. Nowa marka i w konsekwencji zmiana nazwy studia ma dać zastrzyk świeżej energii, który sprawi, że spółka i jej produkty zyskają na atrakcyjności w oczach odbiorców.

Z powodów formalno-prawnych jeszcze nie zmieniamy nazwy studia, ale jest to pierwszy krok w tym kierunku. Wprowadzając teraz nową markę chcemy przyzwyczaić naszych odbiorców do nowości i dać im czas by skojarzyli z nią zbliżającą się premierę. O szczegółach kampanii marketingowej naszej najnowszej gry poinformujemy wkrótce – tłumaczy Mielcarek.

O iFun4all

iFun4all to niezależny producent gier wideo. Firma powstała w 2009 r. jako spółka córka Bloober Team. Od 2014 roku spółka tworzy gry z segmentu mid-core. Specjalizuje się w tworzeniu tytułów wykorzystujących “Real World-Data” – informacje ze świata rzeczywistego, które wpływają na rozgrywkę. Akcje spółki zadebiutowały we wrześniu 2016 roku na rynku NewConnect.

O APA

Agency For the Performing Arts Inc., znana również pod skróconą nazwą APA to siódma największa agencja zajmująca się reprezentacją różnorodnych talentów z branży rozrywkowej w Stanach Zjednoczonych. Została założona w 1962 roku przez byłych dyrektorów MCA i ma główną siedzibę w Beverly Hills w Kalifornii. Dodatkowe biura znajdują się w Nowym Jorku, Nashville i Londynie.  W portfolio APA możemy znaleźć także filmy fabularne oraz seriale telewizyjne takie jak: 24: Dziedzictwo (24: Legacy)Ash vs Evil Dead, Hell on Wheels, Grimm, Bibliotekarze (The Librarians), Krzyk (Scream), Houdini & Doyle, Pan złota rączka (Home Improvement  i Roseanne.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here