Naga Markets




Już 16 maja krakowski deweloper gier Draw Distance (marka iFun4All) startuje z kampanią crowfundingową na portalu Kickstarter. Dotyczy ona planszowej wersji gry Halls of Horror, której cyfrowy oryginał powstał przy współpracy z Microsoft Corporation. W wyniku zbiórki spółka liczy na pozyskanie środków na dalszą produkcję tytułu.

Draw Distance ogłosił datę rozpoczęcia kampanii na portalu Kickstarter, mającą na celu zebranie środków na rozwój wyjątkowego projektu w portfolio gamedevelopera, jakim jest planszowa wersja Halls of Horror. Gra jest samodzielnym projektem krakowskiego producenta, a powstaje na bazie i w bezpośrednim nawiązaniu do gry cyfrowej stworzonej we współpracy z Microsoftem. Powstała już wersja recenzencka w wariancie przeznaczonym dla 3-4 graczy, a do uruchomienia produkcji finalnej wersji niezbędne są fundusze pozyskane z zaplanowanej kampanii na Kickstarterze.

– Przygotowania do rozpoczęcia kampanii zbliżają się do końca. Mamy już kilka filmów przedstawiających rozgrywkę i zasady gry, recenzje oraz opinie influencerów ze świata gier planszowych. Bardzo nas cieszy, że są one wyjątkowo pochlebne, a nasza produkcja wzbudza ogromne zainteresowanie. Również informacja zwrotna od graczy jest bardzo pozytywna – 95% grających chwali wersję papierową Halls of Horror, a nasze stoisko podczas targów gier planszowych w Warszawie było oblegane przez cały czas. Więcej materiałów ujrzy światło dziennie bliżej startu kampanii by wywołać jeszcze większe zaciekawienie wśród odbiorców – wylicza Michał Mielcarek, prezes iFun4all. – Wszystko to sprawia, że jesteśmy przekonani o sukcesie zbiórki i pomyślnym rozpoczęciu produkcji na większą skalę.

Wiemy już, że na Kickstarterze będzie dostępny wariant z rozszerzonymi trybami, które umożliwią rozgrywkę w wersji dla 1-4 graczy. Dodatkową cechą, która czyni grę ciekawszą dla potencjalnych wspierających są, oprócz elementów papierowych, szczegółowe, trójwymiarowe figurki postaci oraz antagonisty.

Przypominamy, że Draw Distance to nowa marka stworzona przez iFun4all. Zostaje ona wprowadzona ze względu na zbliżające się kampanie marketingowe najnowszych produkcji spółki. Jest to pierwszy krok w kierunku zmiany nazwy studia, która ma dokonać się jeszcze w drugim kwartale 2019 r.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here