Naga Markets



Grupa HubStyle jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka opublikowała wyniki za II kwartał. Poniżej najważniejsze dane z raportu. 

Firma miała 4,49 mln zł skonsolidowanej straty netto w II kwartale wobec 1,13 mln zł straty rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 2,21 mln zł w 2Q 2018 r. wobec 2,24 mln zł rok wcześniej.

Od stycznia spółka miała 5,81 mln zł skonsolidowanej straty netto straty netto w porównaniu z 1,79 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 4,18 mln zł w porównaniu z 5,37 mln zł rok wcześniej.

“W pierwszej połowie br. zrealizowano przychody ze sprzedaży w wysokości 4,2 mln zł, co oznacza 22% spadek w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Dane przychodowe dotyczą sprzedaży odzieży pod marką Sugarfree i Cardiobunny, gdyż w związku ze sprzedażą segmentu usług dla e-commerce jest on w całości klasyfikowany jako działalność zaniechana. Główną przyczyną spadku przychodów był nie wystarczający poziom kapitału obrotowego i konieczność zmian technologicznych w kanale dystrybucji e-commerce dla marki Sugarfree nie udało się wypracować wzrostów skali obrotów, które są kluczowe dla trwałego pokrycia kosztów stałych i budowy rentowności” – dodano w raporcie.

Sytuacja na wykresie

Po publikacji wyników akcje drożeją o około 10%. Patrząc na wykres, wydaje się, że notowania kierują się w stronę oporu w rejonie 0,80 zł.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here