Naga Markets



Trading pod wieloma względami jest podobny świata sportu. W obu przypadkach potrzebna jest dyscyplina, chłodna głowa, czy odporność psychiczna. Trading ze światem sportu łączy jeszcze jedno – gdy wygrywasz wszyscy cię kochają i podziwiają. Gdy zaczynasz przegrywać, ludzie szybko o tobie zapominają. O własnym podejściu do tradingu i hejcie jaki mu towarzyszy w rozmowie z Comparic opowiadał Szymon Machalica. 


Ludzie w czasach Fitzgeralda, Sailngera czy Livermoora ścierali się na łamach gazet, a byli drukowani, bo mieli coś do powiedzenia. Aby zabrać głos w ich dyskusjach trzeba było mieć twarz, nazwisko oraz coś do powiedzenia, aby któraś z redakcji zdecydowała się na druk twojego komentarza w danej sprawie – słyszymy jeszcze przed wywiadem.

Teraz byle kto i byle jak może Ci nawrzucać. To nie zdarzy się nigdy w publicznej debacie, bo taki cwaniak nie dojedzie na nią, bo go nie stać, bo nie ma czasu oraz odwagi – komentuje Szymon Machalica uwagi kierowane w swoją stronę, które przy każdym mniej lub bardziej spektakularnym wyniku pojawiają się w sieci. Hejt stanowi w dzisiejszych czasach problem powszechny do tego stopnia, że został on poruszony na jednym ze szczytów Unii Europejskiej, gdzie Angela Merkel zabrała głos w sprawie tak zwanych fake news, memów oraz trolli internetowych.

Pamiętaj, że naszym narodowym atutem jest problem, że jak „somsiadowi” wiedzie się lepiej to trzeba go sprowadzić do parteru – komentuje autor Ulicznego_FX. Amerykańscy youtuberzy czytając na głos kierowane w swoją stronę hejty zapoczątkowali w social media modę, którą szybko podchwycili politycy tacy jak choćby Rafał Trzaskowski.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here