Naga Markets


Trading pod wieloma względami jest podobny świata sportu. W obu przypadkach potrzebna jest dyscyplina, chłodna głowa, czy odporność psychiczna. Trading ze światem sportu łączy jeszcze jedno – gdy wygrywasz wszyscy cię kochają i podziwiają. Gdy zaczynasz przegrywać, ludzie szybko o tobie zapominają. O własnym podejściu do tradingu i hejcie jaki mu towarzyszy w rozmowie z Comparic opowiadał Szymon Machalica. 


Ludzie w czasach Fitzgeralda, Sailngera czy Livermoora ścierali się na łamach gazet, a byli drukowani, bo mieli coś do powiedzenia. Aby zabrać głos w ich dyskusjach trzeba było mieć twarz, nazwisko oraz coś do powiedzenia, aby któraś z redakcji zdecydowała się na druk twojego komentarza w danej sprawie – słyszymy jeszcze przed wywiadem.

Teraz byle kto i byle jak może Ci nawrzucać. To nie zdarzy się nigdy w publicznej debacie, bo taki cwaniak nie dojedzie na nią, bo go nie stać, bo nie ma czasu oraz odwagi – komentuje Szymon Machalica uwagi kierowane w swoją stronę, które przy każdym mniej lub bardziej spektakularnym wyniku pojawiają się w sieci. Hejt stanowi w dzisiejszych czasach problem powszechny do tego stopnia, że został on poruszony na jednym ze szczytów Unii Europejskiej, gdzie Angela Merkel zabrała głos w sprawie tak zwanych fake news, memów oraz trolli internetowych.

Pamiętaj, że naszym narodowym atutem jest problem, że jak „somsiadowi” wiedzie się lepiej to trzeba go sprowadzić do parteru – komentuje autor Ulicznego_FX. Amerykańscy youtuberzy czytając na głos kierowane w swoją stronę hejty zapoczątkowali w social media modę, którą szybko podchwycili politycy tacy jak choćby Rafał Trzaskowski.

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here