Naga Markets



Trudne czasy pandemii koronawirusa stawiają szereg wyzwań przed współczesną medycyną. Jak dotąd nie spotkała się ona się z tak licznymi i różnymi problemami, które niejednokrotnie wymagają nieszablonowych rozwiązań. Jednym z nich jest telemedycyna, o której mówi się od lat, natomiast dopiero w dobie pandemii znajduje ona swoje skuteczne zastosowanie. O rozwiązaniach jakie niesie ze sobą w praktyce a także o spółce specjalizującej się w usługach telemedycznych rozmawiamy z lekarzem Dariuszem Głogowskim, prezesem i założycielem Healthnomic S.A.

  • Healthnomic z branży medtech zapowiada wejście na NewConnect w 2021 r.
  • Marcin Wenus, redaktor naczelny Comparic.pl, rozmawia z prezesem Healthnomic o obecnej pandemii oraz przyszłych planach spółki
  • Misją Healthnomic jest przeprowadzenie pacjenta przez pełen cykl diagnostyczno-terapeutyczny

Te artykuły również Cię zainteresują




Healthnomic prowadzi działalność za pośrednictwem kanałów B2B oraz B2C. W ramach pierwszego kanału przedstawiciele medyczni Healthnomic będą docierać bezpośrednio do placówek medycznych, oferując sprzedaż urządzeń oraz licencji na dostęp do platformy telemedycznej. W ramach kanału B2C spółka będzie docierać z usługą bezpośrednio do pacjentów za pośrednictwem lekarzy rodzinnych.

Celem Healthnomic na 2021 rok jest m.in. wykonanie ponad 20 tysięcy badań diagnostycznych pod kątem OBS. Spółka zamierza pod koniec przyszłego roku współpracować z około 2 tys. lekarzy rodzinnych oraz oferować łącznie 2 tys. urządzeń diagnostycznych. Jednocześnie innowacyjną usługę spółki będzie oferowało 30 przedstawicieli medycznych. Intencją Healthnomic jest również wprowadzenie spółki na rynek NewConnect do końca 2021 roku.

Autor poleca również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here