Naga Markets



Gucci i Playboy wchodzą na rynek NFT. Niezamienne tokeny to kolejna rewolucja?Gucci i Playboy, jedne z najpopularniejszych marek świata mody oraz lifestylu dołączają do rozpędzającego się trendu kryptowalutowych niezamiennych tokenów NFT, których wartość w przeciągu ostatnich miesięcy dynamicznie rośnie.

  • Playboy już od kilku lat aktywnie działał na rynku kryptowalut, między innymi w 2018 r.  rozwijając autorski portfel kryptowalutowy
  • Gucci do tej pory pozostawał w tyle jeżeli chodzi o technologiczne nowinki, obecny zarząd chce jednak nadgonić tę lukę i przygląda się NFT
  • Rynek niezamiennych tokenów z wartego kilkaset milionów dolarów w 2020 r. urósł na początku 2021 do wielomiliardowego biznesu

Playboy wchodzi w rynek NFT

NFT (z ang. non-fungible token) są opartymi na blockchainie reprezentacjami obiektów materialnych lub niematerialnych, będące jednocześnie potwierdzeniem, że ich posiadacze są prawdziwymi właścicielami wspieranego przez nich aktywa. Mogą one obejmować sztukę cyfrową, kryptowaluty, gadżety kolekcjonerskie i inne tokenizowane dobra oraz wartości.

Te artykuły również Cię zainteresują




Gucci i Playboy to kolejne dwie marki, które postanowiły wykorzystać rosnącą popularność NFT. Ten pierwszy jest luksusowym domem mody skierowanym głównie do kobiet, podczas gdy Playboy to amerykańska marka lifestylowa skierowana głównie do mężczyzn. Zostały one założone odpowiednio w 1921 i 1953 roku i starają się dotrzeć do młodszej grupy odbiorców za pomocą kryptowalutowych tokenów.

Jesteśmy podekscytowani, że możemy ogłosić nowe partnerstwo z Nifty Gateway, platformą pozwalającą na promowanie sztuki NFT. Nasze wejście w rynek opiera się na długiej historii Playboya, w którym zapewniamy platformę dla artystów i kreatywnego wyrażania siebie – komentowała spółka na Twitterze.

Firma powiedziała, że jej pierwszym zrzutem NFT będzie współpraca z cyfrowym artystą “Slime Sunday”. Dodała, że więcej kolekcji NFT zostanie wydanych w późniejszych terminach bazując na “70-letnim archiwum sztuki i fotografii.

– Jesteśmy podekscytowani wszystkimi innowacjami jakie może przynieść blockchain, a dużą częścią naszej pracy będzie wspieranie artystów – napisano dalej.

Gucci również chce dołączyć do coraz popularniejszego strony

Marka Gucci co prawda nie wypuściła jeszcze swoich NFT, ale potwierdziła zainteresowanie tym zagadnieniem. “To tylko kwestia czasu” – informowała firma, zapytana przez Vogue Business o swoje zaangażowanie w rynek niezamiennych tokenów.

Marjorie Hernandez, założycielka platformy Blockchain Lukso, która współpracuje z markami modowymi, twierdzi, że “luksusowe marki były w tyle za trendem e-commerce, więc teraz jest więcej chęci do eksperymentowania z nowymi technologiami, takimi jak blockchain. Pytanie tylko, kto pierwszy pociągnie za spust”.

Rynek NFT rozrósł się z niszy o wartości 200 milionów dolarów w 2019 roku do ponad 25 miliardów dolarów. Biorąc pod uwagę, że marki takie jak Gucci i Playboy na razie planują poważniejsze ruchy na tym rynku, prawdziwe szaleństwo najprawdopodobniej dopiero jest przed nami.

W kryptowaluty możesz inwestować między innymi z brokerem Plus500. Załóż darmowe konto i zacznij trading jeszcze dzisiaj! 

CHCĘ HANDLOWAĆ KRYPTOWALUTAMI

Autor poleca również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here