Naga Markets



Grupa WP liczy na 'mocny' IV kw. br. w reklamie internetowejGrupa WP notuje dobre wyniki reklamy internetowej w IV kw. m.in. dzięki znaczącemu wzrostowi rynku e-commerce, wynika ze słów prezesa Jacka Świderskiego. Spółka liczy także na dodatkowy wzrost przychodów z reklamy dzięki wdrożeniu nowego narzędzia “WP Sales Booster”.

Przychody WP na zadowalającym poziomie, spółka nie zakłada żadnych czarnych scenariuszy

“Widzimy, że IV kw. jest mocny. Reklamodawcy są dużo lepiej przygotowani niż miało to miejsce w marcu i w kwietniu tego roku. Patrząc całościowo na nasze przychody, to nie widzimy negatywnych zjawisk” – powiedział Świderski podczas wideokonferencji.

Te artykuły również Cię zainteresują

Wskazał, że pandemia dotknęła reklamodawców w różny sposób.

“Niektórzy wstrzymali wydatki reklamowe, a inne podniosły. Warto zwrócić uwagę, że w tym roku rynek e-commerce urośnie o 30%, a to są nasi główni reklamodawcy. Nie mamy żadnych czarnych scenariuszy” – powiedział prezes.

Według niego,dzięki reklama internetowa w ostatnim okresie wzrosła w Wp.pl mocniej niż na całym rynku jak i nastąpił wzrost w e-commerce.

“Oczekujemy, że będzie tak też w przyszłym roku. Stąd także nasz nowy produkt reklamowy (WP Sales Booster), który da nam przewagę nie tylko w stosunku regionalnej konkurencji, ale także w stosunku do globalnych graczy” – powiedział Świderski.

Jak zapewnił, w pierwszym etapie WP Sales Booster skierowany będzie do branży odzieżowej.

WP Sales Booster pozwala sklepom e-commerce zwiększyć sprzedaż swoich produktów przy gwarantowanym efekcie sprzedażowym. Eliminuje on pośrednictwo takich podmiotów, jak Google czy Criteo, jednocześnie osiągając zbliżoną efektywność, a dzięki temu obniża koszt kampanii.

Grupa Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal horyzontalny o2 oraz liczne specjalistyczne portale wertykalne, w tym w szczególności portale o tematyce biznesowej – Money.pl oraz Biztok, portale dotyczące nowych technologii – np. Dobreprogramy, portale o tematyce sportowej – np. Sportowe Fakty, oraz portale o charakterze rozrywkowym – np. Pudelek. Spółka jest notowana na GPW od maja 2015 r.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here