Grupa INC, specjalizująca się w finansowaniu innowacyjnych podmiotów, z sukcesem zakończyła pierwszą transzę emisji akcji United Label, skierowaną do dużych inwestorów. Druga transza emisji akcji, o wartości 1,4 mln zł, startuje już 1 lipca w formie publicznej kampanii crowdinvestingowej na platformie CrowdConnect.pl. United Label zamierza zadebiutować na rynku NewConnect w ciągu kilku miesięcy, Autoryzowanym Doradcą spółki jest INC.
Grupa INC zakończyła pierwszą transzę emisji akcji United Label
United Label to globalna platforma wydawnicza dla niezależnych deweloperów gier typu indie. Spółka ma w swoim portfolio umowy ze studiami z Wielkiej Brytanii i Francji na wydanie czterech gier.
Te artykuły również Cię zainteresują
United Label w tym roku planuje premierę Röki oraz Eldest Souls. Na każdą z tych gier czeka ponad 55 tys. graczy, którzy dodali je do swoich wishlist. Na przełomie 2020 i 2021 r. zaprezentowana będzie gra Horae, a w 2021 r. planowana jest premiera największego projektu spółki – Tails of Iron.
– Emisja akcji United Label spotkała się z dużym zainteresowaniem inwestorów. Zapisy w ramach I transzy, skierowanej do dużych inwestorów, już zakończyliśmy. Spółka pozyskała w niej 3 mln zł. Z kolei 1 lipca akcje United Label zostaną zaoferowane w publicznej kampanii crowdinvestingowej na platformie CrowdConnect.pl. – komentuje Paweł Śliwiński, prezes DM INC.
1 lipca (środa) o godz. 10:00 kampania crowdinvestingowa United Label zostanie zaprezentowana na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC. Każdy zainteresowany inwestor będzie mógł objąć akcje o wartości maksymalnie 25 tys. zł.
– Cieszy nas duże zainteresowanie inwestorów w I transzy i zakończenie zapisów już drugiego dnia emisji. Akcje zostały już opłacone, dzięki czemu wiemy, że emisja dojdzie do skutku i będziemy mogli pozyskać kolejne tytułu wydawnicze. – mówi Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.
United Label chce pozyskać od inwestorów łącznie około 4,4 mln. zł. Środki zostaną przeznaczone na przeskalowanie biznesu poprzez rozbudowę portfolio wydawniczego o kolejne tytuły. Obecnie w portfolio spółki są cztery gry, z których pierwsza – Röki – premierą będzie miała już 23 lipca br.
Zobacz również:
- Giełda papierów wartościowych w Pakistanie zaatakowana. 10 osób nie żyje
- Brexit: Coraz bliżej końca okresu przejściowego. Kluczowe 8 tygodni rozmów UE i UK
- Jak zmienił się rynek pracy na skutek pandemii? Odpowiada A. Zielińska