Naga Markets



Grupa COMP SA oraz Grupa Żywiec SA podwyższą kapitał CPU o 12 mln zł!Obydwaj akcjonariusze COMP Platforma Usług SA (CPU), czyli Grupa COMP SA oraz Grupa Żywiec SA podwyższą kapitał CPU o 12 mln zł do końca bieżącego miesiąca. Układ właścicielski w spółce nie ulegnie zmianie.

Grupa COMP SA oraz Grupa Żywiec SA do końca bieżącego miesiąca podwyższą kapitał CPU o 12 mln zł

– Środki te zostaną przeznaczone na finansowanie rozwoju programu M/platform, poszerzając liczbę uczestniczących punktów oraz nowe usługi oferowane wszystkim uczestnikom naszego ekosystemu – powiedział Marcin Celejowski – Członek Zarządu Grupy Żywiec SA.



Polskie sklepy średniego i małego formatu stają się bardziej nowoczesne, aby mogły skutecznie konkurować z dużym sieciami, bo rynek idzie w kierunku konsolidacji. M/platform oferujedetalistom i dystrybutorom nowoczesne i łatwe w obsłudze narzędzia do podążania za trendami i dotrzymywania kroku gigantom bez istotnych wydatków inwestycyjnych – powiedział Robert Tomaszewski, Prezes Zarządu COMP SA.

– Pierwszy etap rozwoju M/platform przyniósł oczekiwane efekty, czyli ponad 10tys. aktywnych punktów w usłudze M/promo+, kilkunastu aktywnych producentów oraz rosnącą liczbę dystrybutorów. Począwszy od obecnego roku wprowadzamy komplementarne narzędzia. Naszym celem jest dostarczenie wszystkich istotnych narzędzi handlu nowoczesnego dla sklepów średniego i małego formatu oraz dystrybutorów FMCG. Dzięki temu ich biznes staje się bardziej konkurencyjny, bo tego wymaga szybko zmieniające się otoczenie rynkowe. Obecnie skala M/Platform jest bez precedensu w Europie. Rocznie współpracujący z nami detaliści generują ponad miliard paragonów – podkreśla Robert Tomaszewski.

Nowe usługi M/platform, które przeszły pomyślnie fazę pilotażu ogólnopolskiego i są aktualnie wdrażane w skali całego kraju, to:

  • M/store – otwarty portal do zamówień hurtowych w modelu „e-commerce marketplace”; ułatwia współpracę detalisty z wieloma dystrybutorami
  • M/analytics – zaawansowana analityka sprzedażowa, która ułatwia detalistom oraz współpracującym z nimi producentom podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o precyzyjne fakty sprzedażowe
  • M/loterie – innowacyjne rozwiązanie do tzw. loterii instant win, umożliwia szybkie rozliczenia z detalistą bez konieczności fizycznego zbierania wygrywających kapsli czy opakowań
  • hop&shop – aplikacja mobilna dla konsumentów; dzięki niej sklepy średniego i małego formatu niezrzeszone oraz zrzeszone w mniejszych sieciach, wkraczają w erę m-commerce;narzędzie to ułatwia komunikację z konsumentem, umożliwia świadczenie dodatkowych usług tj. „zamów i odbierz” (click & collect) czy e-paragon, a przede wszystkim to innowacyjny i jedyny w swoim rodzaju program lojalnościowy pozwalający konsumentom zbierać punkty i zdobywać nagrody w różnych sklepach na terenie całego kraju

– W najbliższych dniach do grona producentów korzystających z naszych usług dołączy kilku liderów w swoich kategoriach, co na pewno ucieszy naszych detalistów. Jednocześnie kilku  ogólnopolskich dystrybutorów FMCG rozpocznie swoją pracę z nowych kanałem sprzedaży  e-commerce  jakim jest M/storepodsumowuje Grzegorz Podziewski, Wiceprezes Zarządu COMP Platforma Usług.

Autor poleca również:

invest



Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas

Conotoxia

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here