Naga Markets



Grupa BoomBit jednym z najdynamiczniej rosnących developerów gier hyper-casual na świecie Grupa BoomBit jest jednym z najdynamiczniej rosnących developerów gier hyper-casual na świecie pod względem liczby pobrań w okresie 9 miesięcy 2020 roku.

Grupa BoomBit odnosi duże sukcesy

W okresie styczeń – wrzesień 2020 liczba pobrań gier hyper-casual Grupy BoomBit przekroczyła 115 milionów. Do Grupy BoomBit należą następujące spółki zajmujące się produkcją i wydawaniem gier: BoomBit Inc., BoomBit Games Ltd., TapNice, Play With Games, BoomHits, PixelMob oraz Mindsense.

Te artykuły również Cię zainteresują

Liczba pobrań wszystkich gier (hyper-casual, gry GaaS, gry parkingowe i inne) po III kwartałach 2020 przekroczyła 164 miliony (wzrost o ok. 230% rok do roku), natomiast liczba pobrań wszystkich gier od założenia firmy w 2010 roku przekroczyła w tym roku poziom 800 milionów.

Grupa BoomBit jest historycznie jednym z pionierów segmentu hyper-casual w grach mobilnych.  Zaczęliśmy tworzyć tego typu gry już w 2014 roku – wtedy gry tego rodzaju nazywano “One Touch Games”. W tamtym okresie liderami tego rynku był BoomBit i Ketchapp. Mieliśmy ponad 40 gier typu “One Touch” w sklepach AppStore i Google Play.  Następnie w 2016 roku zaczęliśmy tworzyć gry typu mid-core, inaczej nazywane grami GaaS (Game as a Service), monetyzowane  głównie poprzez mikropłatności. W naszym portfolio nadal mamy kilka udanych gier tego typu – Archery Club czy Darts Club. W tym okresie (od 2018 roku) obserwowaliśmy drugą falę popularności gier hyper-casual napędzaną głównie przez Voodoo. Obserwując rynek i przeprowadzając szereg rynkowych analiz dotyczących perspektyw segmentu,  podjęliśmy strategiczną decyzję o ponownym skupieniu się na grach hyper-casual  – mówi Marcin Olejarz, Prezes Zarządu BoomBit.

Pod koniec ubiegłego roku nasz pierwotny zespół hyper-casualowy otrzymał zadanie stworzenia nowej gry hyper-casual – tak pojawił się Ramp Car Jumping, który stał się światowym hitem. Obecnie w portfolio mamy kilkanaście gier hyper-casual i planujemy wydawanie kolejnych – zarówno produkowanych przez wewnętrzne zespoły, jaki i zewnętrznych developerów. Wyniki osiągane przez nasze gry mierzone liczbą pobrań i generowanymi przychodami potwierdzają, że decyzja o ponownej koncentracji na grach hyper-casual była doskonałym posunięciem strategicznym i są dowodem naszych wysokich kompetencji w tym perspektywicznym segmencie – mówi Hannibal Soares, Wiceprezes Zarządu BoomBit.

Najważniejsze gry hyper-casual Grupy BoomBit (łączna liczba pobrań na koniec września 2020)

  • Ramp Car Jumping         35,5 mln
  • Will It Shred ?                  15,4 mln
  • Stunt Truck Jumping 10,8 mln
  • Car Mechanic 9,1 mln
  • Tug Of War 8,8 mln
  • Slingshot Stunt Driver 7,7 mln
  • Car Crusher 7,5 mln
  • Bike Jump 6,2 mln

Branżowy blog Apptopia.com opublikował niedawno zestawienie obejmujące najdynamiczniej rosnących twórców gier hyper-casual na świecie pod względem liczby pobrań po III kwartałach 2020. BoomBit Inc. z dynamiką pobrań 261% rok do roku znalazł się w nim na czwartym miejscu zaraz za Gamejam.com, Rollic Games oraz HOMA Games – liczba pobrań ich gier rok do roku rosła odpowiednio o 1314%, 444% i 337%. Zestawienie nie brało pod uwagę gier wydanych przez inne spółki wchodzące w skład Grupy BoomBit. W okresie styczeń – wrzesień 2020 liczba pobrań gier hyper-casual Grupy BoomBit przekroczyła 115 milionów, co oznacza wzrost o ponad 7000% w porównaniu do trzech kwartałów 2019 (kiedy wyniosła ok. 1,6 mln).



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

Poprzedni artykułX-Trade Brokers rozpocznie działalność w Azji na początku 2021, celuje też w RPA
Następny artykułPGE uruchomiła farmę fotowoltaiczną Bliskowice o mocy 1 MW
Krzysztof Kamiński redaktor Comparic.pl
Wiedzę z zakresu inwestowania oraz produktów finansowych zgłębiał na studiach ekonomicznych, a jej praktyczne zastosowanie zdobywał na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestnik obrotu na największych rynkach giełdowych świata – NYSE, NASDAQ i LSE. Specjalista rynku kontraktów terminowych na surowce, głównie ropy WTI oraz złota. Autor strategii Wide View Strategy (WiViSt), którą doskonalił zgodnie z maksymą „Tnij szybko straty, pozwól zyskom rosnąć”. Zwolennik analizy technicznej. Sukces w inwestycjach zapewnia mu chłodne podejście do analizy wykresów połączone z konsekwencją i żelaznymi zasadami zarządzania kapitałem. W trakcie swej kariery na rynkach finansowych dzielił się swoim doświadczeniem z inwestorami jednego z największych brokerów Forex na świecie. Redaktor telewizji internetowej Comparic24.tv, odpowiedzialny za prowadzenie programów informacyjnych oraz poświęconych tematyce szeroko pojętego tradingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here