Naga Markets



Logo grupa azotyGrupa Azoty wdraża nowy system komunikacji dla segmentu Agro, wprowadzając ujednolicone opakowania dla nawozów produkowanych we wszystkich zakładach grupy, podała spółka. Celem rebrandingu jest stworzenie spójnej wizerunkowo, nowoczesnej i rozpoznawalnej marki produktów nawozowych.

Grupa Azoty wdraża nowy system komunikacji dla segmentu Agro

“Segment Agro był, jest i pozostanie jednym z kluczowych obszarów działalności Grupy Azoty” – zapewnił prezes spółki Wojciech Wardacki na konferencji prasowej.

Zgodnie z nową koncepcją, produkty nawozowe Grupy Azoty będą sprzedawane w ujednoliconych opakowaniach w podziale na cztery grupy produktowe: nawozy azotowe (kolor niebieski, nawiązujący do wody), nawozy dwuskładnikowe (kolor brunatny, nawiązujący do gleby), nawozy wieloskładnikowe (kolor zielony, nawiązujący do pola) oraz nawozy azotowe z siarką (kolor żółty, nawiązujący do plonów).

“W nowej komunikacji pokazujemy nie fabryki, gdzie powstały poszczególne nawozy, ale grupy produktowe, czyli to, co najbardziej interesuje rolników. Każdy z tych elementów otrzymał swój unikatowy wygląd, kolorystykę, a także symbolikę” – dodał dyrektor biura marketingu segmentu Agro Sławomir Zając.

Te artykuły również Cię zainteresują

Pełny system komunikacji obejmie nie tylko opakowania nawozów, ale również punkty handlowe, tablice dojazdowe, samochody dostawcze, a także materiały informacyjne w ramach: Grupy Azoty, Zakładów Azotowych Puławy, Zakładów Chemicznych Police, ZAK oraz Gdańskich Zakładów Nawozów Fosforowych, podsumowano.

Grupa Azoty zajmuje drugą pozycję w UE w produkcji nawozów azotowych i wieloskładnikowych, a takie produkty jak melamina, kaprolaktam, poliamid, alkohole OXO, czy biel tytanowa mają również silną pozycję w sektorze chemicznym znajdując swoje zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 11,3 mld zł w 2019 r.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here