Naga Markets



Oficjalnie wystartowała ogólnokrajowa kampania telewizyjna Grayscale. Cel? Oczywiście promowanie i rozpowszechnienie wiedzy nt. kryptowalut.

  • Grayscale promuje BTC za pomocą reklamy TV.
  • Firma chce rozpowszechniać wiedzę nt. kryptowaluty.

Grayscale promuje BTC w TV

Firma zarządzająca aktywami o wartości miliarda dolarów, Grayscale, opublikowała w sieci 30-sekundowy klip promujący BTC. Reklama podkreśla problem dot. masowego drukowania pieniędzy przez banki centralne i inne słabe strony papierowych pieniędzy, które zmuszają ludzi do inwestowania w cyfrowe aktywa. Reklama emitowana jest też w CNBC, MSNBC, FOX i FOX Business.

Na końcu reklamy wymieniono dziewięć produktów kryptograficznych Grayscale, które oferują ekspozycję na: bitcoina (BTC), Ethereum (ETH), XRP, bitcoin cash (BCH), litecoina (LTC), stellar (XLM), ethereum classic (ETC), zcash (ZEC) i horizen (ZEN).

Chociaż wideo osiągnęło zasięg aż 76 000 wyświetleń, zyskało 2200 polubień i 1000 retweetów krótko po momencie publikacji, niektórzy członkowie społeczności BTC nie są pod wrażeniem. Jeden z użytkowników wskazał, że reklama tak naprawdę opowiada o historii walut i pieniądza jako takiego, ale mało mówi o kryptowalutach.

To nie debiut firmy na tym polu

Nowa reklama Grayscale to część już drugiej dużej kampanii reklamowej wiodącej firmy inwestycyjnej zajmującej się inwestycjami cyfrowymi. Grayscale stworzyło w zeszłym roku dwie reklamy, w których porównywało bitcoina ze złotem.

Jak nowa promocja BTC wpłynie na cenę kryptowaluty? Dziś za 1 BTC płaci się 11 471 USD, czyli ok. 2,5 proc. mniej niż dobę wcześniej. Wczoraj wieczorem czasu polskiego doszło też do korekty kursu.

Autor poleca też:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here