CMC Markets

Pod koniec stycznia informowaliśmy, że przez wzgląd na wprowadzenie nowej polityki, serwis społecznościowy Facebook postanowił blokować reklamy ofert nowych coinów tzw. ICO, kryptowalut oraz innych usług, które “promują produkty i usługi finansowe często związane oszukańczymi praktykami promocyjnymi”. Dziś o planach wprowadzenia podobnego ograniczenia poinformował również Goolge. 


Google rozprawia się z reklamami kryptowalutowymi

Firma aktualizuje swoje zasady dotyczące reklam związanych z usługami finansowymi, aby zakazać jakichkolwiek reklam dotyczących treści związanych z kryptowalutami, w tym ofert nowych monet (ICO), portfeli i porad handlowych – poinformował w rozmowie z CNBC dyrektor ds. zrównoważonych reklam Google, Scott Spencer.

Oznacza to, że nawet firmy które świadczą usługi związane z kryptowalutami w sposób legalny nie będą mogły wyświetlać reklam za pośrednictwem żadnego z produktów reklamowych Google, które umieszczają reklamy zarówno we własnych witrynach jak i witrynach innych firm.

Zgodne z informacją przekazaną przez google, ta aktualizacja wejdzie w życie w czerwcu 2018 roku.

“Nie mamy kryształowej kuli, aby wiedzieć, dokąd zmierza przyszłość kryptowalut, ale widzieliśmy wystarczająco dużo szkód dla konsumentów, dlatego uznaliśmy, że jest to obszar, do którego chcemy podejść z najwyższą ostrożnością” – powiedział Scott .

Jak informowałem już we wstępie, twarde podejście firmy Google jest zgodne z podobnym zakazem, który Facebook ogłosił na początku tego roku.


Interesujesz się kryptowalutami? Już teraz dołącz do grupy na Facebooku prowadzonej przez portal Comparic.pl. Bądź na bieżąco z informacjami ze świata kryptowalut, niezależnie od tego gdzie się znajdujesz!.

Koniec reklam Forex i Opcji Binarnych

Oprócz zakazu reklam kryptowalut, Google planuje również ograniczyć reklamy kontraktów CFD, Forex oraz Opcji Binarnych. Reklamodawcy oferujący wspomniane usługi będą musieli uzyskać certyfikat Google, zanim będą mogli reklamować się za pośrednictwem AdWords. Certyfikaty te będą jednak dostępne tylko w niektórych krajach.

Aby uzyskać certyfikat Google, reklamodawcy muszą:

  • Być licencjonowani przez odpowiedni urząd ds. Usług finansowych w kraju lub krajach, w których świadczą usługi
  • Upewnić się, że ich reklamy i strony docelowe są zgodne ze wszystkimi zasadami AdWords
  • Przestrzegać odpowiednich wymagań prawnych, w tym związanych ze złożonymi spekulacyjnymi produktami finansowymi

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

STO
Poprzedni artykułFxCuffs 2018: Pobierz oficjalną aplikację!
Następny artykułEURJPY – Fałszywe wybicie z Inside Bara, możliwe spadki – 15/03/2018
Z rynkiem Forex związany od 2012 roku. Swoje pierwsze kroki stawiał na rynku surowców, obecnie aktywny trader również na rynkach walutowych. Pasjonat analizy technicznej opierający swój trading na prostocie Price Action z wykorzystaniem poziomów Fibonacciego i teorii Boxów, nie lekceważąc przy tym wpływu publikacji makroekonomicznych na rynki. Twórca bloga o tematyce Fx arkadiuszjozwiak.pl. Autor licznych webinarów i felietonów oraz tekstów edukacyjnych poruszających szeroką tematykę inwestycyjną począwszy od psychologii a na analizie technicznej i fundamentalnej skończywszy. Wierzy, że trading może być zajęciem dla każdego a odpowiednie money management i dyscyplina to klucz do sukcesu na rynkach finansowych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here