Naga Markets



Zapowiedziane w marcu, a wprowadzone w czerwcu tego roku zmiany w polityce Google nie tylko ograniczyły marketing kontraktów CFD oraz opcji binarnych, ale również całkowicie zakazały reklamowania działalności związanej z kryptowalutami, w tym ICO. Aktualnie, po kilku miesiącach obowiązywania zakazu Google ponownie zmienia zdanie. 


Pierwotnym celem Google było zapobieganie oszustwom i ochrona inwestora indywidualnego przez co marketing initial coin offerings (ICO), portfeli oraz giełd kryptowalut został zakazany.

Nie jesteśmy w posiadaniu kryształowej kuli i nie wiemy jaka jest przyszłość kryptowalut ale byliśmy świadkami dostatecznie dużej ilości oszukanych konsumentów, że podchodzimy do tej sfery z ekstremalną ostrożnością – komentował w marcu plany zakazu marketingu kryptowalut Scott Spencer, jeden z dyrektorów w Google.

Nowe zmiany wejdą w życie już w październiku i choć umożliwią marketing reklamodawcom z całego świata, to jednak kryptoreklamy ujrzą jedynie użytkownicy z USA i Japonii. Podmioty zainteresowane wykupieniem kampanii w jednym z tych krajów będą musiały złożyć wniosek o odpowiedni certyfikat zaufania.

Przed Google podobny ruch poczynił Facebook, który pod koniec czerwca umożliwił zweryfikowanym użytkownikom na reklamę kryptowalut.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here