Naga Markets



Prezes spółki Plantwear, Wiktor Pyrzyk, znanej z produkcji akcesoriów drewnianych, takich jak okulary, zegarki czy biżuteria, opowiada jak ocenia wpływ COVID-19 na zainteresowanie zakupami on-line. Realizując projekt ekspansji zagranicznej zdecydowała się na podbój rynku ukraińskiego.

  • Jak przebiega dotychczasowa sprzedaż za wschodnią granicą? Kiedy spółka zdecyduje się wejść na rynek rumuński?
  • Akcje Plantwear podczas wtorkowego zamknięcia traciły 10% spadając do poziomu 6,3 zł
  • w I kwartale 2020 roku producent osiągnął niespełna 2,4 mln zł przychodów netto ze sprzedaży

Marzec i lockdown odbiły się na sprzedaży Plantwear, sytuacja zaczęła wracać do normy w kwietniu

 Poziom sprzedaży w pierwszych tygodniach marca spadł, po wprowadzeniu lockdownu sprzedaż spadała dosyć drastycznie, jednak w kwietniu i w maju konsumenci zaczęli wracać do kanałów internetowych. Mam wrażenie, że to były jedyne kanały, gdzie mogli swoje ciężko zarobione kanały wydać. W tym czasie pojawiło się też wielu nowych klientów – komentował Wiktor Pyrzyk.

Spółka w ostatnim czasie uruchomiła platformę sprzedażową Giftbay i jak twierdzi prezes zarządu Plantwear, „zainteresowanie przerosło oczekiwania”. Maj był pierwszym miesiącem sprzedaży w ramach platformy i w jego trakcie udało się zrealizować ponad 200 zamówień, co wygenerowało zysk ze sprzedaży netto na poziomie około 15 tysięcy złotych przy porównywalnym koszcie marketingu.

Autor poleca również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here