Naga Markets



Gamivo osiągnęło 8 mln zł zysku netto w 2020 r. Spółka o krok przed NewConnect
zarządu Gamivo – po lewej Tomasz Lewandowski (członek zarządu), po prawej Mateusz Śmieżewski (prezes zarządu)

Gamivo, właściciel platformy transakcyjnej z grami i towarami cyfrowymi, podsumował wyniki finansowe za ubiegły rok. Spółka w 2020 r. z miesiąca na miesiąc odnotowywała dynamiczny wzrost skali działalności, a ostatecznie zamknęła rok z 31,3 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 165% r/r. Wynik EBITDA wyniósł 9,2 mln zł, a zysk netto przekroczył 8 mln zł. Spółka jest na ostatniej prostej w drodze na NewConnect.

  • Giełda Papierów Wartościowych S.A. w Warszawie podjęła już uchwałę o wprowadzeniu akcji Gamivo S.A. do obrotu na rynku NewConnect.
  • Debiut spodziewany jest w najbliższych tygodniach.
  • W procesie wprowadzenia akcji do obrotu spółkę wspiera Autoryzowany Doradca – Trigon Dom Maklerski.

Gamivo podsumowuje 2020 r. i czeka na debiut giełdowy

– Mamy za sobą bez wątpienia bardzo udany rok. Nasza platforma łączy ze sobą ponad 2,5 mln graczy z bazą blisko 1 tys. sprzedawców. Wysoka jakość obsługi klienta, zarówno konsumentów, jak i sprzedawców, w połączeniu z konkurencyjnymi cenami istotnie przyczyniła się do zbudowania mocnej pozycji rynkowej Gamivo. Co więcej, stale pracujemy nad poszerzaniem dostępnego asortymentu, który na ten moment obejmuje aż 50 tysięcy produktów – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu Gamivo S.A. – Uważamy, że jest to odpowiedni moment, aby rozpocząć kolejny rozdział w historii spółki i wejść na warszawski parkiet. Informacji o wyznaczeniu pierwszego dnia notowań spodziewamy się niebawem – dodaje.

Te artykuły również Cię zainteresują




Wykres – skonsolidowane dane finansowe platformy Gamivo.com za lata 2019-2020 (w mln zł)

Platforma Gamivo została założona w 2017 r. przez zespół managerów wszechstronnie doświadczonych w branży gier, przy wsparciu funduszu venture buildingowego Tar Heel Capital Pathfinder. Na rynku wyróżnia się wysokim poziomem obsługi klienta, atrakcyjnymi cenami produktów oraz dodatkowymi usługami, takimi jak programy lojalnościowe dla klientów, a dla dostawców – panele do sprzedaży hurtowej. Celem spółki jest dynamiczny wzrost organiczny realizowany poprzez ekspansję na nowe rynki oraz zwiększanie liczby produktów dostępnych na platformie poprzez wzmacnianie zaangażowania obecnych i przyciąganie nowych sprzedawców.

Planowany debiut giełdowy nie będzie związany z emisją nowych akcji, tylko sprzedażą akcji istniejących, zapewniającą wymagane rozproszenia akcjonariatu. Od strony prawnej transakcje wspiera SSW Pragmatic Solutions.

GAMIVO to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Gamivo łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. Gamivo oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Najbliższe plany spółki skupiają się na rozwoju oferowanego asortymentu o produkty fizyczne, w tym m.in. akcesoria gamingowe oraz odzież e-sportową.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here