Naga Markets



JSW S.A. [JSW], PlayWay [PLW] – Gorące spółki dniaW ostatnich sesjach kilkunastoprocentowe wzrosty notuje producent gier Gaming Factory. Kurs zdaje się podnosić z historycznych minimów, zmierzając do najbliższego oporu jakim jest sierpniowy szczyt przy 11,40 zł. Ostatnio spółka zaktualizowała swój plan wydawniczy, informując o ustaleniu daty premiery gry “Lesson Learned” na 2022 rok. “Gra ‘Lesson Learned’ z pewnością przypadnie do gustu graczom, którzy szukają czegoś więcej w produkcjach z gatunku tower defense. Gra zaoferuje świeże spojrzenie na samą rozgrywkę oraz zawierać będzie zarówno tryb kooperacji, jak i opcję dla jednego gracza.

Naszym zdaniem jest to tytuł o dużym potencjale sprzedażowym, który może znaleźć wielu odbiorców. W pierwszej kolejności gra pojawi się w wersji na PC, a następnie zostanie portowana na konsole’ – powiedział prezes Mateusz Adamkiewicz. Ponadto w II kw. 2022 r. na urządzeniach Oculus Quest, Oculust Rift i HTC Vive zadebiutuje tytuł “Jousting VR”.



Próba odbicia

Jest to premierowa gra w technologii VR wydawana przez Gaming Factory, nad której produkcją czuwa doświadczone studio VRAAR. Warto także pamiętać o największej produkcji firmy w historii czyli “Dinos Reborn”, która powinna trafić do sprzedaży na koniec 2022 roku. W tym roku czekają nas także duże premiery gier Farming Life oraz Bakery Simulator.

gaming factory


Dołącz do największej grupy dyskusyjnej na Facebooku poświęconej GPW: Zyskowna strona giełdy prowadzonej przez Comparic.pl. Zapraszamy do jej aktywnego tworzenia!

Nowe minima

Nadal fatalnie wyglądają notowania Vivid Games. Kurs zdaje się przełamywać wsparcie przy 1,35 zł i nadal nie widać popytowej reakcji inicjującej odbicie. Upadek wsparcia może oznaczać dalsze osuwanie się ceny nawet do okolic 1 zł. W ostatnich dniach rekomendację dla spółki wydali analitycy DM Banku BPS, którzy obniżyli cenę docelową akcji do 1,23 zł z 1,59 zł poprzednio. “W II kwartale 2020 r. Vivid Games zanotował rekordowe w historii spółki przychody na poziomie 10.068 tys. zł.

vivid games

Od tego czasu kwartalne przychody systematycznie malały (CAGR = -15,6 proc.), by na koniec II kwartału 2021 osiągnąć wartość 5.048 tys. zł. Wprowadzenie nowych gier nie przełożyło się na oczekiwane wzrosty przychodów. Spółka rozwija kompetencje w zakresie analityki gospodarczej po to, by zwiększyć wartość kluczowego parametru ARPU, co miało miejsce w przypadku flagowego tytułu Real Boxing 2 (w okresie styczeń-sierpień 2021 wzrost ARPU wyniósł 59,6 proc)” – napisano w uzasadnieniu.

Autor poleca również:



Chcesz wrócić na stronę główną? Kliknij >>


Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>


Conotoxia



Obejrzyj również w Comparic24.tv:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here