Naga Markets

Studio Gameparic podsumowało 2021 i przedstawiło plany na kolejny rokMarcin Wenus, szef studia gamingowego Gameparic, przedstawił inwestorom kluczowe informacje na temat działalności spółki w 2021 roku i jej planów na najbliższe miesiące. W podsumowaniu wyjaśniona została kwestia sytuacji finansowej studia, planów w sprawie kolejnych emisji, czy też opisany został obecny stan produkcji kluczowych gier i zamierzeń do kolejnych produkcji.



Dobra sytuacja finansowana i postęp produkcji

– Jeżeli chodzi o samą kondycję finansową spółki, to jest ona dobra lub bardzo dobra. Dlatego, że z racji prowadzenia działań marketingowych dla innych spółek praktycznie rzecz biorąc bieżące koszty działalności są pokrywane właśnie z zysków z prowadzonego marketingu, a jedyne koszty, które ponosimy, to są po prostu koszty produkcji gier. Dlatego też nie chcemy produkować zbyt wielu tytułów jednocześnie. Po prostu wolimy się skupić na trzech, które obecnie są w fazie produkcji. – podkreśla Marcin Wenus.

W fazie produkcji znajduje się obecnie m.in. Necro City, którego poziom zaawansowania prac wynosi ok. 70/80%. Jak słyszymy w podsumowaniu 2021, studio jest bardzo blisko wypuszczenia wersji Demo tego tytułu, co mieć miejsce za ok. 2 miesiące,  po wprowadzeniu poprawek zwiększających grywalność tego tytułu.

– Jeżeli chodzi o kolejną grę, która również jest bardzo zaawansowana i również już jest grywalna, to jest Project Wunderwaffe. Tutaj też myślę, że tak 65/70% zaawansowania gry i również ona powinna być wydana tak samo jak Necro City w 2022 roku. – dodaje także.

Czy Gameparic przeprowadzi kolejną emisję?

– Chciałbym, aby mieli państwo świadomość, że nie jesteśmy dużą spółką, która będzie produkować 7/8 tytułów na raz. Staramy się, aby trzymać w ryzach te koszty i nie iść w zbyt dużą ilość tytułów. To też odpowiedź na kolejne państwa pytanie, czy planujemy kolejną rundę finansowania? Nie, nie planujemy, nie planujemy rozwadniać kapitału, dlatego radzimy sobie z tym, co mamy. – wskazuje Marcin Wenus.

– I tak jak mówiłem, dzięki przychodom z działalności, którą tak naprawdę prowadzimy od samego początku startu spółki, jesteśmy w stanie pokrywać wszelkie koszty działalności, koszty zatrudnienia osób. A jeżeli chodzi o zespoły, to tutaj już te koszty są pokrywa ze środków własnych spółki i to są tak naprawdę jedyne koszty, które muszą być zainwestowane w samą produkcję gier.- dodaje także.

Dalsze plany produkcyjne

W trakcie prezentacji podsumowania 2021 roku przedstawione zostały również informacje na temat wypuszczanych wcześniej trailerów. Bartender Simulator budował się w sposób niezadowalający, natomiast Lake Resort może pochwalić się dynamicznie rosnącą w sposób organiczny wishlistą. Spółka chce to jednak zrobić w sposób rozsądny, dlatego produkcja tego tytułu na razie musi zaczekać.

XTB

Raga, czyli kolejny z wypuszczonych trailerów jak na razie nie zbudował wokół siebie zadowalającej wishlisty. Jak przedstawia Marcin Wenus, graczom klimatyka słowiańska mogła po prostu nie przypaść do gustu. Dlatego też na tę chwilę produkcja nie jest planowana.

Ogromne zainteresowania i bardzo duży wzrost wishlisty zanotował natomiast Kaiju Commander, szczególnie w azjatyckiej części świata, dlatego też w przyszłości spółka planuje wprowadzić ten tytuł do produkcji (o ile oczywiście nic się nie zmieni).

Zobacz również:

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: kurs franka prognozy | xtb kurs | kurs dolara nbp | giełda kghm | orange cena akcji | mercator giełda | notowania livechat |



Śledź nas w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here