Funt szterling przełamuje zakres 5,31 PLN. Para GBP/PLN najwyżej od 2016 rokuRynek brytyjskiego funta – wobec polskiego złotego, czyli popularna para GBP/PLN podczas poniedziałkowej sesji handlowej notowana jest powyżej zakresu 5,30 PLN. Oznacza to, że rynek utrzymał sekwencję wzrostową z ostatnich tygodni i wiele wskazuje na to, że w dalszym ciągu ruch ten może być podtrzymany. Oczywiście w pomiędzy czasie mogą wystąpić – nawet powinny – korekty, które wykorzystać będzie można do dalszego badania sentymentu funta szterlinga. Czy zatem w ciągu kolejnych dni zobaczymy na tym rynku przełamanie zakresu 5,35 PLN?

  • Rynek funta szterlinga wobec polskiego złotego pokazuje dalszą presję wzrostową
  • Rynek pary walutowej GBP/PLN zdaje się jednak nie poddawać i osiąga zakres 5,31 PLN
  • Wcześniej para z funtem dociera jednak do zakresu 5,3355 PLN
  • Czy w ciągu kolejnych dni doświadczymy przetestowania zakresu 5,35 PLN?

Funt brytyjski nadal w presji popytowej – utrzymująca się sekwencja na parze GBP/PLN

Podczas wczesnych godzin poniedziałkowe sesji handlowej, rynek funta szterlinga wobec polskiego złotego wykazuje dalsze tendencje wzrostowe. Podczas ostatnich analiz rynku GBP/PLN widoczna była presja popytowa, jednak tempo wzrostu brytyjskiego funta może zaskakiwać. Rynek za nic ma sobie pomniejsze opory – co widoczne jest na załączonym wykresie pary GBP/PLN.

InvestCuffs

Oznacza to tylko tyle, że w dalszym ciągu istnieje możliwość wygenerowania ruchu wzrostowego, na tyle silnego, że rynek osiągnąć może kolejne rekordowe poziomy ostatnich lat. Celem dla rynku GBP/PLN dla kolejnych dni może być zatem zakres 5,35 PLN – oddalony od obecnego zakresu o około 4 gorsze. Szansa na osiągnięcie strefy w ciągu kolejnych dni jest relatywnie duża.

wykres Kurs funta GBPPLN H4 08.03.2021 2
Kurs funta GBPPLN H4 08.03.2021 2
Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: jsw notowania | notowania nasdaq na żywo | 1 btc | notowania biomed lublin | bitcoin trader |

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here