Naga Markets



Kryptowaluta Litecoin LTC na płytce scalonejFundacja Litecoin będzie sponsorować wydarzenie organizacji MMA Ultimate Fighting Championship (UFC). Informację podano 26 grudnia


W oświadczeniu fundacja stwierdza, że ​​stała się “oficjalnym partnerem” turnieju wagi ciężkiej UFC. O zwycięstwo będą walczyć Jon Jones i Alexander Gustafsson.

Promocja LTC

Fundacja Litecoin stwierdza, że ​​sponsoring tego typu imprez jest częścią jej programu promowania szerokiego stosowania cyfrowych walut. W oświadczeniu czytamy, że “jest to kolejny sygnał, że ta technologia zbliża się do głównego nurtu.”

Litecoin (LTC) został stworzony w 2011 roku przez byłego szefa inżynierii Coinbase, Charliego Lee. Coin jest kryptowalutą z ograniczoną podażą 84 000 000 LTC. Litecoin nie jest zarządzany centralnie, ale Fundacja Litecoin jest odpowiedzialna za rozwój sieci projektu. Lee jest także CEO fundacji. Przez parę lat LTC był określany “srebrem internetu” i był drugą najważniejszą po bitcoinie kryptowalutą.

Sport – czy warto w to inwestować?

W 2017 roku światowy rynek sportowy został wyceniony na około 557 miliardów dolarów, zaś sama Ameryka Północna była największą jego częścią z 33 procentowym udziałem. Badanie przeprowadziło Business Research Company.

Litecoin nie jest pionierem w swoim działaniu. W grudniu brazylijski klub piłkarski Atletico Mineiro wyemitował własny token GaloCoin. Oparł swoje działania na Footcoin – platformie do tworzenia tokenów opartych na blockchainie Ethereum. GaloCoin pozwoli kibicom kupować bilety na mecze, oficjalne ubrania klubu i brać udział w programach rabatowych.

We wrześniu także francuski klub piłkarski Paris Saint-Germain (PSG) nawiązał współpracę z platformą Socios.com. Wszystko by wyemitować token, który pozwoli kibicom uzyskać m.in. prawa do głosowania w niektórych sprawach dotyczących klubu, a także otrzymać status fana-VIP czy inne nagrody.

Kolejny przykład? W czerwcu giełda Binance zainwestowała w chiliZ, platformę opartą na blockchain, która służy do zbierania funduszy na drużyny e-sportowe oraz zarządzanie nimi.

We wrześniu Avaí Futebol Clube, drużyna piłkarska z brazylijskiej serii B, ogłosiła, że tworzy własną kryptowalutę, starając się zorganizować cyfrowy ekosystem dla swoich kibiców. Działania te mają pomóc jej zakwalifikować się do najwyższej klasy (serii A) brazylijskiej piłki nożnej.


Interesujesz się kryptowalutami? Już teraz dołącz do grupy na Facebooku prowadzonej przez portal Comparic.pl. Bądź na bieżąco z informacjami ze świata kryptowalut, niezależnie od tego gdzie się znajdujesz!.


tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here