Naga Markets



Fuero Games - współtwórca mobilnej wersji Wiedźmina - zmierza na NewConnectFuero Games, dynamicznie rozwijające się studio gamedeveloperskie odpowiedzialne w przeszłości za produkcję mobilnej wersji Wiedźmina, ogłosiło swoje plany na najbliższe lata. Zakładają one debiut na giełdzie NewConnect oraz stabilny rozwój wszystkich filarów spółki – produkcji gier mobilnych, gier na komputery osobiste i konsole, oraz innowacyjnych rozwiązań technologicznych. W 2021 roku światło dzienne ma ujrzeć pierwsza, duża, autorska gra studia, Bushy Tail.

Warszawski developer i wydawca gier z wieloletnim doświadczeniem przedstawia swoją nową strategię

Celem Fuero Games jest tworzenie emocjonujących gier, które zapewniać będą graczom niezapomniane wrażenia. Zespół składa się obecnie z ponad 50 doświadczonych specjalistów, którzy pracują przy naszych różnych projektach: produkcjach mobilnych, technologii WhatTheBug.io. oraz grze Bushy Tail – przybliża spółkę Stanisław Fiedor, prezes Fuero Games. – Już teraz jesteśmy znaczącym i doświadczonym studio gamedeveloperskim o dużych perspektywach, które może konkurować z wieloma innymi, już notowanymi na parkiecie. Wśród naszych dotychczasowych sukcesów zapewniających nam rozpoznawalność i znaczącą pozycję na rynku gamingowym znaleźć można wyróżnienie przez takich gigantów branży jak Apple, Huawei i Google. Wierzymy, że stanie się spółką giełdową wesprze nas skalowaniu możliwości biznesowych i produkcyjnych oraz pozwoli nam utrzymać aktualny i dynamiczny wzrost przychodów.  Naszym celem jest zadebiutować na giełdzie już w przyszłym roku. – dodaje.

Te artykuły również Cię zainteresują

Według nowej strategii, zespół dedykowany tytułom mobilnym ma pracować nad co najmniej 2 nowymi prototypami miesięcznie. Prowadzić ma to do powstania nie mniej niż dwóch tytułów o potencjale hitu komercyjnego rocznie. Będą to głównie tytuły z gatunku hybrid-casual, które dzięki swojej przystępności mają trafić do szerokiego grona użytkowników, a następnie zaangażować ich do pozostania w grze na długi czas.

Gry z gatunku hybrid-casual są grami o dość prostych zasadach, ale posiadają również tzw. ‘warstwę meta’, która pozwala utrzymać zainteresowanie graczy przez wiele miesięcy, a co za tym idzie – czerpać zyski z wyświetlanych przez nich reklam i zakupów w aplikacji. – komentuje prezes.

Kolejnym filarem działalności Fuero Games jest rozbudowa autorskiej technologii WhatTheBug.io, która automatyzuje testowanie gier mobilnych. Innowacyjne narzędzie jest ciągle rozbudowywane – w tym roku dodano obsługę najpopularniejszego silnika do tworzenia gier – Unity, a do końca 2021 roku oprogramowanie WhatTheBug.io będzie dostępne jako usługa w chmurze w tzw. formule Software-as-a-Service.

Dzięki technologii WhatTheBug.io odciążamy testerów z najbardziej żmudnej i powtarzalnej pracy, a tym samym znacząco przyspieszamy proces testowania gier mobilnych co przedkłada się na zmniejszenie kosztów produkcji. Już teraz rozwiązanie jest dostępne na stronie internetowej w wersji trial, a spółka rozpoczyna wdrożenia wśród pierwszych firm tzw. early adopterów. Liczymy, że w najbliższych latach stanie się ono podstawowym narzędziem większości firm gamedeveloperskich na świecie. – opisuje WhatTheBug.io prezes Fuero Games.

W międzyczasie powstaje też pierwsza produkcja spółki na konsole i komputery osobiste. “Bushy Tail”, gra z gatunku story-driven puzzle adventure, która wyjdzie na wszystkie najważniejsze platformy, przedstawi użytkownikom wzruszającą historię w pięknej oprawie graficznej.

Już sam prototyp gry otrzymał kilkadziesiąt nominacji na całym świecie, w tym m.in. w Los Angeles, Paryżu, a nawet Shenzen. Zdobył też 8 nagród, m.in. za storytelling, narrację oraz animację. Nasza gra traktuje o tematach związanych z traumą oraz terapią poprzez baśniową historię o lisie z trzema łapkami opowiadaną przez dzieci – opisuje Fiedor – Żyjemy w czasach, w których czynniki zewnętrzne, wywierają ogromną presję na społeczeństwie i każdym z nas z osobna. Zależy nam na tym, by Bushy Tail pomagało destygmatyzować terapię, oswajać z nią graczy zarówno tych dorosłych jak i młodszych i otwierać ich na dialog poprzez interaktywne doświadczenia. Chcemy, aby nasze produkcje wzbudzały w graczach głębokie emocje i skłaniały do przemyśleń – kończy.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Poprzedni artykułCCC traci na wzroście zachorowań i powrocie ograniczeń w handlu
Następny artykułCD Projekt w drugiej fali przeceny. Łącznie korekta wynosi ok. 20%
Krzysztof Kamiński redaktor Comparic.pl
Wiedzę z zakresu inwestowania oraz produktów finansowych zgłębiał na studiach ekonomicznych, a jej praktyczne zastosowanie zdobywał na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestnik obrotu na największych rynkach giełdowych świata – NYSE, NASDAQ i LSE. Specjalista rynku kontraktów terminowych na surowce, głównie ropy WTI oraz złota. Autor strategii Wide View Strategy (WiViSt), którą doskonalił zgodnie z maksymą „Tnij szybko straty, pozwól zyskom rosnąć”. Zwolennik analizy technicznej. Sukces w inwestycjach zapewnia mu chłodne podejście do analizy wykresów połączone z konsekwencją i żelaznymi zasadami zarządzania kapitałem. W trakcie swej kariery na rynkach finansowych dzielił się swoim doświadczeniem z inwestorami jednego z największych brokerów Forex na świecie. Redaktor telewizji internetowej Comparic24.tv, odpowiedzialny za prowadzenie programów informacyjnych oraz poświęconych tematyce szeroko pojętego tradingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here