Naga Markets



AMFJak poinformował regulator francuskich rynków finansowych Autorité des Marchés Financiers (AMF), państwo zamierza uniemożliwić reklamowanie produktów z zakresu FX oraz BO na terenie kraju. Taki ruch był już wcześniej spodziewany, jednak teraz otrzymaliśmy oficjalne potwierdzenie z rąk odpowiednika polskiego KNFu.


Regulator przedstawił zestaw najnowszych ustaleń odnośnie ustawy, której celem jest ograniczenie promocji spekulacyjnych oraz ryzykownych kontraktów finansowych. Okres konsultacyjny zakończy się 30 września i wtedy poznamy pełną listę produktów spekulacyjnych objętych zakazem.

Maksymalna dźwignia 1:20?

Zmiany prawne obejmą opcje binarne, rynek walutowy oraz kontrakty różnic kursowych (CFD), w przypadku których lewar przekracza granicę 1:20.

W związku z tak drastycznymi zmianami część podmiotów działających we Francji może całkowicie opuścić rynek. Taki krok wykonał już między innymi 24Option.

Skargi klientów narastają od 2011

Produkty spekulacyjne są narażone na wzmożoną krytykę francuskich obywateli od 2011 roku. Od tego czasu agencje regulacyjne chciały dostarczyć zadowalające wszystkich rozwiązanie, jednak do tej pory się to nie udało.

Podmioty legislacyjne postanowiły więc wkroczyć do akcji i zaimplementować nowe zasady, które zmuszą większość podmiotów do całkowitego ograniczenia dotychczasowych działań reklamowych.

Mowa tutaj o wszystkich możliwych rodzajach środków masowego przekazu – telewizji, radiu, reklamach online oraz kampaniach mailowych. Zakaz wejdzie w życie gdy parlament przegłosuje odpowiednie zmiany prawne w zakresie ustaw mówiących o uczciwej konkurencji.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here