Naga Markets



Fortuna zakłady bukmacherskieFortuna Online Zakłady Bukmacherskie, spółka córka od niegdyś notowanej na warszawskim parkiecie Fortuna Entertainment Group opublikowała swoje wyniki kwartalne i podsumowała miniony, 2018 rok. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych operatorów zakładów wzajemnych w Europie Środkowej i sponsor między innymi 1 Ligii zorganizował 24 kwietnia konferencję prasową na stadionie – również sponsorowanej przez Fortunę – Legii Warszawa. W trakcie spotkania prezes Fortuny w Polsce, Konrad Komarczuk z dumą zaprezentował wyniki kierowanej przez siebie firmy.


Powodów do dumy nie zapewniła jednak Legia, która w trakcie wczorajszego meczu odbywającego się w Poznaniu przegrała zero do jednego z Lechem. Zwycięskiego gola dla rywali Legii w 81 minucie strzelił spotkania Filip Marchwiński. Pomimo porażki, zespół z Warszawy utrzymuje się na drugim miejscu w tabeli rozgrywek ustępując miejsca jedynie Lechii.

Sezon do udanych zaliczy z pewnością Fortuna, która w pierwszym kwartale tego roku odnotowała wzrost przychodów o 32% w ujęciu r/r. Jesteśmy niesamowicie dumni (…) ten wynik nawet nas zaskoczył, bo nie spodziewaliśmy się takich wzrostów – przyznaje przed kamerą Comparic24.tv prezes polskiej Fortuny, Konrad Komarczuk.

Rynek bukmacherski cały czas rośnie, co ważne nie tylko o nowych graczy, ale dotychczasowi wydają też coraz więcej. My rośniemy szybciej od rynku, ściągamy klientów z offshore i od konkurencji, choć trzeba odnotować, że offshore znów się wyraźnie aktywizuje – przekonywał Komarczuk na środowym spotkaniu z dziennikarzami.

Fortuna szuka możliwości dalszego rozwoju

Inwestycje w rozpoznawalność marki, cztery kampanie reklamowe czy przedłużenie kontraktu sponsorskiego z Legią Warszawa do 2020 roku pozytywnie wpłynęły na rozpoznawalność marki Fortuna. Bukmacher rozpoczął sponsoring Pierwszej Ligii, ale również sportu, który od zawsze był pomijany przez konkurencję – skoków narciarskich.

Pomysł [żeby sponsorować skoki narciarskie – dop. red.] był zupełnym przypadkiem. Szukaliśmy czegoś co da możliwość gry i możliwość rozrywki naszym graczom w okresie kiedy pierwszy sport bukmacherski czyli piłka nożna jest wyciszona, jest mniej meczy (…) zaczęło się to od poszukiwania tego co jest najczęściej oglądane w Polsce (…) okazało się, że ponad siedem milionów ludzi w Polsce jest w stanie oglądać w weekend skoki narciarskie – zauważa Konrad Komarczuk.

Bukmacherzy wspierają polski budżet

Podczas konferencji prasowej poruszono nie tylko kwestię przychodów Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, ale również jej kosztów. Jedną z ważniejszych składowych tej miary są podatki. W całym 2018 roku odprowadziliśmy do polskiego budżetu ponad 208 mln złotych podatku od gier – poinformował zebranych Komarczuk. Ta dynamika pokazuje nie tylko wzrost samej Fortuny, ale i dynamikę całego rynku bukmacherskiego – dodawał później prezes.

Szacuje się, że polski budżet w całym 2018 roku zyskał na licencjonowanych operatorach zakładów wzajemnych ponad 600 mln złotych. Wartość całego (licencjonowanego) rynku bukmacherskiego w Polsce ma, zdaniem Komarczuka, przekroczyć w tym roku kwotę 6 mld złotych. Kolejne 4 mld złotych ma stanowić nielicencjonowany w naszym kraju rynek operatorów zagranicznych.

Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie jest spółką zależną od Fortuna Entertainment Group, największego operatora zakładów wzajemnych w Europie Środkowej.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here