Naga Markets


Zgodnie z informacją zamieszczoną 28 grudnia na oficjalnej stronie brokera RoboForex, podmiot dokonał rebrandingu i od teraz oferował będzie usługi w ramach detalicznego rynku FX/CFD pod marką RoboMarkets, aby dokładniej odzwierciedlić profil swojej działalności, który nie ogranicza się tylko do walut, ale o wiele szerszej klasy aktywów.


7 rodzajów rynków i prawie 9 tysięcy instrumentów

„RoboMarkets już od dawna nie jest typowym brokerem FX, oferując klientom dostęp do 8700 instrumentów tradingowych w ramach 7 klas aktywów. W przeciągu ostatnich miesięcy poprawiliśmy również warunki programu partnerskiego, warunki handlu na CFD, zaprezentowaliśmy nowe rodzaje rachunków dla profesjonalistów oraz wdrożyliśmy funkcje tworzenia strategii w ramach platformy R Trader” – czytamy w oświadczeniu RoboMarkets.

Oprócz samej decyzji o zmianie marki, broker wprowadził również nowe waluty bazowe, w których klienci mogą deponować środki – do tych podstawowych dołącza funt, frank oraz czeska korona. RoboMarkets zdradza również plany na 2018 rok zapowiadając otwarcie oddziałów w Centralnej oraz Zachodniej Europie.

Robo nie jest pierwszym, który zmienił nazwę

Bardzo podobny krok do RoboMarkets jeszcze w styczniu 2016 wykonał broker EasyForex, który zmienił nazwę na EasyMarkets, czego celem również byłą chęć odzwierciedlenia o wiele szerszej oferty inwestycyjnej, nieograniczającej się jedynie do rynku Forex.

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here