Naga Markets



Eurocash wybija dołem z 2 letniej konsolidacji Kurs akcji krajowego lidera w dystrybucji tzw. produktów szybko zbywalnych spółki Eurocash, spadał podczas piątkowej sesji o około 1,33%. Akcje taniały o 0,19 zł co pozwoliło na osiągnięcie dziennego minimum przy 14,05 zł. Jest to przeciętny wynik na tle zyskującego w piątek 0,19% indeksu WIG20. Sesja odbyła się przy standardowych obrotach, na tle poprzednich sesji. Ostatecznie sesja zamknęła się na poziomie 14,10 zł. W sumie od początku roku notowania spady o około 30%.

Wybicie dołem z dużej konsolidacji

Spółka nie ma dobrego okresu i zdecydowanie traci na wartości w ostatnim czasie. Nie pomogły nawet lepsze, całkiem optymistyczne rekomendacje. Spoglądając na wykres miesięczny spółki, widać że mamy cały czas do czynienia z wieloletnim trendem spadkowym. Wydawało się, że pewną szansą będzie konsolidacja między 17 a 23 zł, jednak mimo prób wybicia górą, ostatecznie cena spadła na niższe poziomy. Może to niestety oznaczać kontynuację przeceny.

eurocash 5.10.2020
Notowania Eurocash 5.10.2020

Rebranding sieci ABC

ABC – największa ogólnopolska sieć sklepów organizowana przez Grupę Eurocash w ramach systemu partnerskiego – rozpoczęła właśnie proces rebrandingu, podał Eurocash. Zmiany będą stopniowo wprowadzane we wszystkich placówkach w Polsce. Łącznie jest ich ponad 9 000. “Sklepy partnerskie ABC rozwijamy od 1999 roku w ramach naszej jednostki biznesowej Eurocash Cash&Carry.

W tym czasie ABC stało się największą siecią sklepów w Polsce. Ten koncept jest bardzo uniwersalny i sprawdza się zarówno w dużych miastach, jak i w niewielkich miejscowościach. Przedsiębiorcy decydując się na współpracę z nami, zyskują zarówno szyld rozpoznawalnej w całej Polsce marki, jak i wsparcie marketingowe oraz zatowarowanie sklepu w najpopularniejsze produkty w konkurencyjnych cenach. Niemniej jednak o ostatecznym kształcie oraz ofercie swojego sklepu decydują przedsiębiorcy.

To właśnie oni od 20 lat stanowią o sile tej sieci i właśnie to chcemy pokazać, wprowadzając nasze zmiany. Naszym celem jest budowanie skutecznych przewag tych sklepów i stałe podnoszenie ich konkurencyjności na trudnym, dynamicznie zmieniającym się rynku handlu detalicznego w Polsce” – powiedział członek zarządu Grupy Eurocash Jacek Owczarek, cytowany w komunikacie.

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here