Naga Markets



eToro, największy portal inwestycji społecznych i handlu, będzie nowym partnerem premium piłkarskiego klubu Eintracht Frankfurt występującego na co dzień w niemieckiej Bundeslidzie. Umowa ma obowiązywać przez dwa lata, do 30 czerwca 2020 roku. 


Zobacz również: eToro – co powinieneś wiedzieć aby zacząć?

Te artykuły również Cię zainteresują




Najnowsza współpraca obejmuje prezencję materiałów marketingowych i logo eToro na stadionie podczas meczów domowych Eintracht Frankfurt i publikację dodatkowych materiałów reklamowych w telewizji. Szczególny nacisk firma kładzie na kampanie cyfrowe. Inwestowanie i handel społeczny to forma doradztwa inwestycyjnego typu peer-to-peer oraz zarządzania aktywami przez prywatnych inwestorów w sieciach społecznościowych. Portfele oraz opinie na ich temat są publicznie publikowane, a inni inwestorzy mogą je przeglądać, komentować i śledzić.

Yoni Assia, obecny dyrektor i współzałożyciel eToro powiedział:

„Cieszymy się z partnerstwa z Eintracht, to klub z długą tradycją i licznymi sukcesami sportowymi. To może być jeden z naszych najważniejszych partnerów biznesowych. Dzięki tej współpracy, chcemy promować pozytywny rozwój stowarzyszenia i wzmocnić nasze zaangażowanie w Niemczech, na jednym z naszych podstawowych rynków, gdzie mamy w ostatnim czasie znaczny wzrost klientów.”

Natomiast Axel Hellmann, dyrektor Eintrachtu, powiedział: “Dzięki eToro zyskujemy wysokiej jakości partnera premium, który chce silnie się rozwijać w Niemczech, ale przede wszystkim w centrum finansowym FrankfurtRheinMain. Kampania cyfrowa może wnieść pozytywny wkład w dalszy rozwój marki eToro.”

Od ponad dekady eToro związane jest z branżą technologii finansowej (FinTech). Jest to międzynarodowa sieć handlu społecznościowego, z milionami zarejestrowanych użytkowników i szeregiem ogólnodostępnych narzędzi tradingowych.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here