Naga Markets



Broker detaliczny oferujący dostęp do rynku Forex oraz kontraktów na różnicę (CFD), easyMarkets, poinformował we wtorek, że nawiązał trzyletnią współpracę sponsorską z tegorocznymi mistrzami hiszpańskiej La Liga, drużyną piłkarską Real Madryt. Firma inwestycyjna zostanie Oficjalnym Partnerem Tradingu Online

  • Szczegóły umowy sponsorskiej pomiędzy easyMarkets oraz Realem Madryt nie zostały ujawnione. Wiadomo jedynie, że kontrakt obejmuje wstępnie 3 lata współpracy
  • Do tej pory easyMarkets posiadał umowę z hiszpańskim Realem Betis, postanowił ją jednak rozwiązać w połowie sierpnia 2020 roku
  • Na stronie mobilnej Realu Madryt we wtorek w godzinach porannych pojawiło się logo easyMarkets, co rozbudziło szereg spekulacji odnośnie do potencjalnej współpracy. Ta została oficjalnie potwierdzona po godzinie 10:00.

Real Madryt i easyMarkets nawiązują współpracę. Brokerzy stawiają na piłkę nożną

O umowie sponsorskiej poinformował poprzez Linkedin szef marketingu easyMarkets, Ohad Golan:

Te artykuły również Cię zainteresują




Jestem niezwykle dumny, że mogę ogłosić podpisanie trzyletniej umowy sponsorskiej z legendarnym Realem Madryt. Chcieliśmy nawiązać umowę z czołowym klubem, który posiada globalny zasięg i jest śledzony przez miliony oczu. Real Madryt był więc naturalnym wyborem. Nie możemy doczekać się strategicznego wykorzystania ogromnej popularności klubu chcąc dalej budować świadomość marki oraz jej zasięgi – pisał Golan w serwisie Linkedin.

Real Madryt powstał w 1902 roku i od tego czasu 34-krotnie zdobywał mistrzostwo Hiszpanii, 13 razy wygrywał Puchar Europy/Ligę Mistrzów, a w 2000 roku otrzymał od FIFY tytuł najlepszego klubu XX wieku.

Zarówno Real Madryt, jak i easyMarkets są liderami w swoich dziedzinach i dzielą wspólne wartości. Cieszymy się, że możemy zostać Oficjalnym Partnerem Tradingu Online wraz z początkiem sezonu 2020/2021 – komentował najnowszą współpracę Emilio Butragueño, dyrektor relacji instytucjonalnych w Realu Madryt.

Piłka nożna ulubionym sportem brokerów Forex

Wielomilionowa baza fanów dla brokerów i platform inwestycyjnych to okazja do budowania świadomości marki oraz pozyskiwania nowych, potencjalnych klientów. Między innymi dlatego tak wiele firm tradingowych stawia na promocję poprzez piłkę nożną.

W pierwszej połowie sierpnia brytyjski Plus500 został głównym sponsorem Legii Warszawa, a w przeszłości podobne umowy sponsorskie podpisywały między innymi West Ham United, czy też Borussia Dortmund.

Autor poleca również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here