Naga Markets



Grupa OT Logistics świadczy gamę usług transportowych, spedycyjnych i logistycznych w Polsce oraz w Niemczech, Belgii, Holandii, Austrii oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej – Czechy, Słowacja, Węgry. OT Logistics S.A. jest najbardziej wszechstronnym operatorem portowym w Polsce. Zarządza flotą około 800 jednostek śródlądowych, co zapewnia im pozycję lidera w transporcie wodno-śródlądowym w kraju oraz na terenie Niemiec. Grupa Kapitałowa OT Logistics prowadzi kompleksowe usługi przeładunkowo-magazynowe w oparciu o terminale morskie w Świnoujściu i Gdyni, port śródlądowy we Wrocławiu. Spółka zadebiutowała na głównym rynku GPW w lipcu 2013 r. W 2017 r. miała 867 mln zł skonsolidowanych przychodów.


II kw. 2018 r. II kw. 2017 r.
Skonsolidowana strata netto – 22,73 mln zł 7,62 mln zł
Strata operacyjna – 6,23 mln zł – 2,16 mln zł
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży 251,23 mln zł 213,67 mln zł

W I poł. 2018 r. spółka zanotowała – 27,09 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej, co daje wynik znacznie gorszy w porównaniu z – 4,09 mln zł straty rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży wyniosły 477,89 mln zł w porównaniu z 433,22 mln zł rok wcześniej. Z kolei w ujęciu jednostkowym strata netto w I poł. wyniosła – 0,41 mln zł, co daje wynik nieco lepszy niż w I poł. 2017 r. (- 0,96 mln zł).

Zobacz również: DM BDM obniża rekomendację dla Grupy Azoty, Polic i Puław

stooq.pl

– Skonsolidowane przychody ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów grupy kapitałowej OT Logistics w okresie od stycznia do czerwca 2018 roku wyniosły 477,9 mln zł co oznacza ich wzrost o 44,7 mln zł (tj. 10,3%) w porównaniu z wartością skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży w analogicznym okresie roku 2017. Wzrost przychodów jest spowodowany efektem wzrostu gospodarczego w segmentach w których grupa operuje, zwłaszcza w segmencie portowym i transportowym. Na wyniki grupy, zwłaszcza w drugim kwartale 2018 roku, pozytywnie oddziałuje ożywienie w logistyce, które przekłada się na wzrost ilości zamówień, wolumenów, stawek prawie we wszystkich grupach asortymentowych. Utrzymanie się tego trendu pozwoli na pełne wykorzystanie możliwości przeładunkowych i transportowych OT Logistics w zakresie obsługi surowców dla hutnictwa i energetyki oraz poprawę wyników finansowych – napisano w raporcie.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

Poprzedni artykułInflacja Eurozony wraca pod 1% – EUR poniżej 1,16!
Następny artykułO wykresach ani słowa: EUR/AUD, AUD/CAD, GBP/NZD
Redaktor Comparic.pl. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Od 2009 roku związany z rynkami finansowymi, bez których, jak podkreśla wielokrotnie, nie wyobraża sobie życia. W latach 2016 - 2018 członek projektu Domu Traderów. Specjalizuje się w geopolityce, która w jego ocenie ma kluczowy wpływ na kształtowanie długoterminowych trendów na rynkach. Wyznaje holistyczne podejście do handlu i liczy się dla niego każda, nawet najmniejsza rynkowa przewaga. Współtwórca analizy stref wolumenowych, nie uznaje subiektywizmu w spekulacji, zagorzały zwolennik odpowiedzialnego zarządzania ryzykiem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here