Naga Markets



dukascopy7 września, w oficjalnym komunikacie na stronie brokera Dukascopy mogliśmy przeczytać, że podmiot zdecydował się wdrożyć system identyfikacji klientów oparty na wideo, w pełni zintegrowany z własną infrastrukturą informatyczną.


Otwarcie rachunku i rozpoczęcie tradingu już w godzinę

O możliwości zastosowania takiego rozwiązania czytaliśmy już w marcowych dokumentach FINMA – lokalnego regulatora rynków finansowych. Dukascopy jest jedną z pierwszych instytucji, które zdecydowały się na wdrożenie tego rozwiązania. Dlaczego jednak zdecydowano się na taki krok?

Te artykuły również Cię zainteresują




„Dukascopy wielokrotnie był krytykowany na forach internetowych z powodu bardzo długiego, biurokratycznego procesu otwierania rachunku – aktywacja kont zajmowała średnio 10 dni, a w niektórych przypadkach wydłużała się nawet do jednego miesiąca” – czytamy w noecie prasowej brokera.

Wprowadzenie identyfikacji wideo jest więc ważnym krokiem milowym, który zdecydowanie poprawie doświadczenie użytkowników, redukując czas aktywacji konta do zaledwie jednej godziny. Sesja wideo niezbędna do identyfikacji trwa około 15 minut – do tej pory klienci musieli wysyłać tradycyjna pocztą potwierdzoną kopię dokumentu tożsamości – co w obecnych czasach było archaiczną procedurą.

Co więcej, wszystkie umowy podpisywane z Dukascopy, są obecnie przetwarzane online – wystarczy zaledwie kilka kliknięć. Całkowicie zrezygnowano z potrzeby drukowania, podpisywania i wysyłania dokumentów tradycyjną pocztą.

Zasil rachunek i od razu handluj

Jak podaje Dukascopy, zaraz po otwarciu rachunku trader możemy automatycznie zdeponować środki poprzez kartę kredytową i zaczynać handel. Andrey Duka, jeden z dyrektorów Dukascopy w następujący sposób komentuje najnowsze zmiany:

„Jesteśmy wdzięczni Swiss Bankers Association i jego członkom, za aktywne wsparcie naszej najnowszej inicjatywy, którą planowaliśmy już od końca 2014 roku i którą w końcu udało się wdrożyć. Do tej pory Szwajcaria pozostawała w tyle jeżeli chodzi o identyfikację klientów – FINMA zareagowało w bardzo mądry sposób, przedstawiając nowe regulacje pozwalające lokalnym instytucjom finansowym zwiększyć swoją elastyczność oraz konkurencyjność”



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here