Naga Markets



DRAGO entertainment: Ruszyła emisja akcji – twórca gier chce pozyskać do 2 mln złDRAGO entertainment SA – doświadczony producent gier i autor tytułów z gatunku symulatorów – oficjalnie rozpoczął publiczną ofertę akcji (IPO) o wartości do 2 mln zł. Od dziś więksi inwestorzy mogą składać zapisy w ramach I transzy o wartości 1 mln zł, co jest równe progowi dojścia emisji do skutku. 22 września ruszy kolejny etap emisji i rozpoczną się zapisy w ramach II transzy, również o wartości 1 mln zł.

DRAGO entertainment planuje kolejne projekty

Celem emisji jest produkcja nowych gier oraz wsparcie marketingowe aktualnie realizowanych projektów. Jeszcze w tym roku DRAGO entertainment planuje złożenie wniosku o wprowadzenie do obrotu na rynku NewConnect. Wśród zapowiedzianych na platformie Steam produkcji znaleźć można sześć gier z gatunku symulatorów oraz jedną średnio-budżetową produkcję z gatunku FPS/ survival. Kolejne zapowiedzi zaprezentowane zostaną przez Studio już niebawem.

Spółka rozpoczęła IPO, z którego chce pozyskać do 2 mln zł. Cena emisyjna w dwóch transzach będzie taka sama.

Dzisiaj ruszyła pierwsza runda emisji, kierowana do większych inwestorów zainteresowanych złożeniem zapisów na akcje o wartości do 1 mln zł. Łącznie z wpływami z drugiej transzy, 2 mln zł posłużą nam na stworzenie trzech nowych projektów, które zasilą nasze portfolio produkcyjne. Pozostałą część kwoty przeznaczymy na dokończenie tytułów, które są już w trakcie produkcji, między innymi Red Frost, Airport Contaband, Gas Station Simulator, czy Food Truck Simulator – informuje Joanna Tynor, prezes DRAGO entertainment.

Oferta publiczna jest kolejnym krokiem milowym w drodze do osiągnięcia naszego głównego celu, jakim jest dołączenie do grona spółek notowanych na rynku NewConnect – dodaje.

Drugi etap emisji rozpocznie się 22 września. Warunki oferty będą prezentowane od 21 września na platformie CrowdConnect.pl.

Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji jest Dom Maklerski INC SA.

Cele emisji

  • Finalizacja rozpoczętych już produkcji – w tym Gas Station Simulator, Food Truck Simulator, Airport Contaband, ich marketing oraz porting na konsole nowej generacji: PS4, Xbox i Nintendo Switch
  • Dopracowanie i wydanie średniobudżetowej gry w klimacie post-apokaliptycznym pt. Red Frost
  • Produkcja nowo zapowiedzianego tytułu Winter Survival Simulator
  • Produkcja kolejnych gier, będących w fazie pre-marketingu oraz jeszcze niezapowiedzianych projektów, które są w fazie pre-produkcji
  • Rozpoczęcie prac nad sequelem do gry Treasure Hunter Simulator
  • Utworzenie wewnętrznego działu odpowiedzialnego za zarzadzanie społecznością graczy

Do końca 2022 roku zamierzamy wydać zapowiadane przez nas nowe produkcje. Wcześniej jednak, do części z nich, udostępnimy bezpłatne prologi, które powinny przyczynić się do zwiększenia community komentuje Lucjan Mikociak, szef studia DRAGO entertainment.

Jednocześnie szacujemy, że koszty produkcji większości gier finansowanych ze środków z emisji Nowych Akcji, będą wynosiły ok. 300 000,00zł. per tytułdodaje.

W 2021 roku na rynku pojawi się Winter Survival Simulator, inspirowany wyprawami znanego podróżnika. Nowo zapowiedziany tytuł Studia jest kolejnym, po Red Frost, projektem Spółki utrzymanym w survivalowej konwencji. Gracz będzie mieć za zadanie wędrować po parku stanowym w USA wśród wzgórz Mount Washington. Rolę konsultanta merytorycznego przy projekcie pełni Marek Kamiński – zdobywca obu biegunów Ziemi.

Do końca 2022 roku zamierzamy wydać zapowiadane przez nas nowe produkcje. Wcześniej jednak, do części z nich, udostępnimy bezpłatne prologi, które powinny przyczynić się do zwiększenia community komentuje Lucjan Mikociak, szef studia DRAGO entertainment.

Jednocześnie szacujemy, że koszty produkcji większości gier finansowanych ze środków z emisji Nowych Akcji, będą wynosiły ok. 300 000,00zł. per tytułdodaje.

Prace nad tytułami Spółki wspiera Movie Games SA, które pełni rolę wydawcy.

Aktualnie na TOP Wishlist platformy Steam znajduje się pięć autorskich tytułów studia.

W grudniu zeszłego roku DRAGO entertainment zakończyło kampanię crowdfundingową, w efekcie której studio pozyskało 1,3 mln zł, w tym 0,2 mln zł od inwestora instytucjonalnego.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

Poprzedni artykułKurs euro (EUR/USD) z krótkotrwałą reakcją na decyzje EBC. Oczekiwania na FED
Następny artykułTikTok: umowa z Oracle bliżej niż z Microsoft Corp
Krzysztof Kamiński redaktor Comparic.pl
Wiedzę z zakresu inwestowania oraz produktów finansowych zgłębiał na studiach ekonomicznych, a jej praktyczne zastosowanie zdobywał na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestnik obrotu na największych rynkach giełdowych świata – NYSE, NASDAQ i LSE. Specjalista rynku kontraktów terminowych na surowce, głównie ropy WTI oraz złota. Autor strategii Wide View Strategy (WiViSt), którą doskonalił zgodnie z maksymą „Tnij szybko straty, pozwól zyskom rosnąć”. Zwolennik analizy technicznej. Sukces w inwestycjach zapewnia mu chłodne podejście do analizy wykresów połączone z konsekwencją i żelaznymi zasadami zarządzania kapitałem. W trakcie swej kariery na rynkach finansowych dzielił się swoim doświadczeniem z inwestorami jednego z największych brokerów Forex na świecie. Redaktor telewizji internetowej Comparic24.tv, odpowiedzialny za prowadzenie programów informacyjnych oraz poświęconych tematyce szeroko pojętego tradingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here