Jeszcze w listopadzie 2018 roku w alternatywnym systemie obrotu notowana była spółka Domenomania.pl, podjęto jednak decyzję o zmianie nazwy na Blockchain Lab, w ramach ruchu, który chciał niewątpliwie wykorzystać popularność technologii kryptowalutowych. Kilkanaście miesięcy później zarząd spółki ponownie zmienia nazwę na bardziej kojarzącą się z rynkiem Bitcoina, BTC Studios S.A. Tym razem zmiana nazwy nie idzie jednak w parze ze zmianą profilu działalności – tym nadal pozostaje produkcja gier.
- Dla wrocławskiej spółki z NewConnect to druga zmiana nazwy od października 2018 roku
- Spółka zamierza kontynuować działalność w zakresie produkcji i wydawania gier, ze szczególnym uwzględnieniem gier mobilnych w formule free-to-play
- Jak twierdzi Jarosław Zeisner, członek zarządu, nowa nazwa “oddaje profił działalności skupiony na tworzeniu i wydawaniu gier”
Blockchain LAB S.A. to teraz BTC Studios S.A.
Blockchain Lab S.A. zmienia nazwę na BTC Studios S.A. wraz ze zmianą nazwy spółki zmianie ulega również adres strony internetowej na www.btc-studios.com. Spółka zamierza kontynuować działalność w zakresie produkcji i wydawania gier, ze szczególnym uwzględnieniem gier mobilnych w formule free-to-play.
Te artykuły również Cię zainteresują
– Nowa nazwa firmy dobrze oddaje profil działalności skupiony na tworzeniu i wydawaniu gier. Zamierzamy sukcesywnie budować i rozwijać portfolio naszych produkcji mobilnych i konsolowych już pod marką BTC Studios. Przed nami intensywny okres produkcyjny i wydawniczy. Wszyscy liczymy, że przełoży się on na szybki wzrost wartości spółki. Game dev to ceniona i coraz ważniejsza gałąź polskiego przemysłu. Swoimi produkcjami chcemy dołożyć się do sukcesu całego sektora – mówi Jarosław Zeisner, członek zarządu Blockchain LAB S.A.
Zgodnie z ogłoszonymi wcześniej prognozami BTC Studios S.A. zamierza w tym roku zwiększyć przychody do 10 239 180 PLN, natomiast w 2024 r. osiągnąć przychody rzędu 78 mln PLN i zyski netto przekraczające 23 mln PLN. Spółka zakłada również systematyczny wzrost liczby użytkowników swoich produkcji. W tym roku spółka prognozuje 418 900 użytkowników przy 6 opublikowanych grach, natomiast w 2024 r. społeczność przekraczającą 1,3 mln użytkowników przy portfolio obejmującym 12 gier.