TMS


Comparic.pl wychodząc na przeciw oczekiwaniom Czytelników oraz trendom publikacji internetowych, jak i branży rynków finansowych, chce zaprosić wszystkich zainteresowanych do współtworzenia strefy user generated content (UGC). Każda osoba – trader, analityk i przedsiębiorstwo – może przygotować propozycję artykułu, który zostanie opublikowany na łamach portalu. 


Na jakiej zasadzie działa UGC?

Strefa autorów gościnnych jest miejscem, w którym zainteresowani mogą opublikować swoją analizę, felieton, news branżowy, czy też jakikolwiek inny materiał bezpośrednio związany z szeroko rozumianą branżą rynków finansowych. Cytując za Wikipedią:

User-generated content (UGC) (także consumer-generated media – CGM albo user-created content – UCC) – treści wytwarzane i nadawane przez końcowych użytkowników (w przeciwieństwie do zawartości mediów tradycyjnych, która tworzona jest przez zawodowych np. pisarzy, wydawców, dziennikarzy, nadawców, producentów).

Pojęcie UGC upowszechniło się w 2005 roku. Odzwierciedla zmiany w nowych mediach związane z rozwojem technologii, które dostępne są w coraz bardziej powszechnym użytku. UGC dotyczy różnych typów treści np.: video, wpisów blogowych, podcastów, wpisów wiki.

Wszystkie artykułu trafiające do UGC mają wspólnego autora – Autorzy Gościnni. Artykuł podpisywany jest imieniem i nazwiskiem twórcy oraz ewentualnie uzupełniany o jego zdjęcie oraz zajmowane stanowisko pracy.

Jakie treści nas interesują?

Tak jak wspomniano powyżej, każdy materiał pośrednio lub bezpośrednio związany z rynkami finansowymi – a tym bardziej branżą OTC FX – może być potencjalnie wartościowy dla nas i dla naszych Czytelników. W związku z tym czekamy na wszelkie propozycje związane z:

  • Obszernymi analizami
  • Materiałami edukacyjnymi
  • Newsami branżowymi (B2B)
  • Felietonami dotykającymi zagadnień rynkowych
  • Treściami w formie wideo

Strefa autorów gościnnych to szansa dla przedstawicieli branży oraz niezależnych traderów, aby publikować swoje artykuły na łamach Comparic.pl. Jeżeli masz coś ciekawego do przekazania, to skontaktuj się z nami pod redakcja[at]comparic.pl.

Ty piszesz, my publikujemy

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o wstępny kontakt na mailową skrzynkę redakcyjną w celu przesłania artykułu. Zastrzegamy sobie prawo do edycji jego fragmentów oraz do nieopublikowania jeżeli:

  • Wartość merytoryczna będzie zbyt niska
  • Treść nie będzie niosła ze sobą wymiernych korzyści dla naszych Czytelników
  • W materiale znajdzie się zbyt wiele elementów autopromocyjnych i marketingowych
  • Artykuł/materiał będzie zawierał w sobie zbyt dużą ilość linków wychodzących

Zgłoszenia do strefy autorów gościnnych – zarówno pojedynczych wpisów, jak i regularnych publikacji – przyjmowane są pod adresem mailowym: redakcja [at] comparic.pl.



Noble Markets

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here