Naga Markets



11 bit studios – Zbliżamy się wielkimi krokami do okresu, w którym deweloper powoli zacznie „odsłaniać karty” długo skrywanych produkcji. Spodziewamy się, że będzie to miało miejsce w kwietniu na konferencji podsumowującej rok 2020. Znając czas rozpoczęcia kampanii marketingowej oraz mając za przykład CD Projekt i słynne „beep” podtrzymujemy nasze zalecenie KUPUJ podnosząc cenę docelową do 654 PLN/ akcję, czyli 18% powyżej obecnej ceny rynkowej.

Akcje 11 bit studios wzrosną do 654 zł

Rok 2021 zapowiada się pod kątem przekazywanych informacji ze spółki bardzo atrakcyjnie. Z produkcji własnych poznamy takie tytuły jak „Projekt 8” (nowe IP oparte o własny, wykreowany świat, miks gatunkowy), „Eleanor” (przygotowywany przez zespół odpowiedzialny za „Frostpunka” – spodziewamy się, jej kolejnej części w skali znacznie przekraczającej poprzednią produkcję) oraz „Dolly” (nowe IP, rozwijane przez zespół odpowiedzialny za TWOM). Z segmentu wydawniczego czeka nas „Vitriol” (RPG skalą przedsięwzięcia przypominający „Frostpunka”), projekty znacząco większe od Monlightera czyli „Foxhole” (jego premiery spodziewamy się w 2021 roku) oraz „Botin” i „AVA”. Liczymy na dalszy dynamiczny rozwój tego segmentu poprzez podpisywanie kolejnych atrakcyjnych umów. Ponadto w tym roku, spółka zamierza mocniej zaakcentować swój udział na rynku gier mobilnych dzięki debiutowi „Frostpunka” na urządzenia z systemami iOS i Android.

Te artykuły również Cię zainteresują




Produkcje własne

Spodziewamy się, że pierwszym projektem, który trafi do sprzedaży będzie „Eleanor” i będzie to miało miejsce w okolicach 2Q’23. Szacujemy, że jego budżet deweloperski wyniesie ok. 26 mln PLN (czyli prawie 2x więcej niż „Forstpunka”). Nad tytułem obecnie pracuje zespół złożony z ok. 50 osób, które wcześniej były odpowiedzialne za stworzenie wyżej wspomnianej produkcji, a jego docelowa wielkość wyniesie 70 osób. Oczekujemy, że będzie to projekt oparty o IP „Frostpunka”. Zakładamy, że niedługo po debiucie wyżej wspomnianej gry, nastąpi kolejna premiera (1Q’24) własnej produkcji, „Projektu 8”. Obecnie jest to największe przedsięwzięcie, szacujemy, że jego budżet produkcyjny wyniesie ok. 36 mln PLN. Rozwijany jest przez zespół złożony z 45 osób. Na chwilę obecną wiadomo tylko tyle, iż gra ta będzie miksem gatunków, z nowym IP opartym o własny, wykreowany świat. Spodziewamy się, że projekt o roboczej nazwie „Dolly” zadebiutuje pod koniec 2024 roku. Aktualnie zespół nad nim pracujący wynosi ok. 20 osób i złożony jest z deweloperów, którzy stworzyli TWOM. Prognozujemy, że docelowo będzie nad nim pracowało 60 osób, a jego całkowity budżet będzie oscylował w granicach 20 mln PLN (oparta o całkowicie nowe IP). Spodziewamy się, że zostaną one wzbogacone o wersję multiplayer, jednak ze względu na ograniczona ilość informacji nie uwzględniamy tego w naszej wycenie.

Segment wydawniczy

Spółka realizuje dwa projekty z dobrze znanym im studiem Digital Sun (twórcy Moonligtera): „Foxhole” oraz „Botin”. Premiery pierwszego z nich ma już nastąpić w 2021 roku. Oba tytuły mają znacznie większe budżety niż wspomniany wcześniej Moonlighter, szacujemy, że są to poziomy ok. 5 mln PLN (vs 2 mln PLN „Ml”) – tym samym mają one znacznie większy potencjał monetyzacji. Największym projektem z tego segmentu jest bez wątpienia „Vitriol” (producent – Fool’s Theory), czyli gra RPG kierowana do dojrzałego odbiorcy, którego budżet jest porównywalny do „Frostpunka” czyli ok. 13 mln PLN. Spodziewamy się, jego premiery w 2022 roku. Czwartym wydawniczym projektem jest „AVA”, realizowany przez zespoły Chibig/Inverge (odpowiedzialne za „Summer in Mara” oraz „Effie”), również i w tym przypadku zakładamy jego premierę w następnym roku. Prognozujemy podział przychodów z poszczególnych gier na poziomie 50/50. Spółka prężnie poszerza swój segment wydawniczy o nowe tytuły, oczekujemy, że za niedługo dowiemy się o nowych nawiązanych umowach.

Frostpunk mobile

Spółka zamierza mocniej zaakcentować swój udział na rynku gier mobilnych dzięki debiutowi „Frostpunka” na urządzenia z systemami iOS i Android (2021 r.). Za przygotowanie tej wersji i wprowadzenie jej na rynek odpowiada chiński NetEase. Gra zachowa wszystkie elementy meaningful entertainment. Będzie ona oparta o formułę F2P, monetyzowana poprzez reklamy oraz mikropłatności, które będą zaszyte w grze (ułatwiały będą rozgrywkę ale nie będą jej determinowały). Spodziewamy się, że ok. 15% z całkowitych przychodów trafi do 11 bit studios. Ze względu, na brak dobrych peersów do tej produkcji, nie uwzględniamy jej w wycenie – liczymy jednak, że może się ona okazać istotnym wsparciem wyników w nadchodzących okresach.

Krzysztof Tkocz

Polecamy również:

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: euro cena | analizy giełdowe | kursy kryptowalut prognozy | theppro | theppro co to jest |



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here