Naga Markets



dino polskaKurs akcji spółki Dino Polska, silnie rozwijającej się w kraju sieci marketów, rósł podczas wczorajszej sesji o około 0,07%. Akcje drożały o 0,10 zł co pozwoliło na osiągnięcie dziennego maksimum przy 137,10 zł. Jest to dobry wynik na tle tracącego wczoraj 1,53% indeksu WIG20. Sesja odbyła się przy wysokich obrotach. Ostatecznie sesja zamknęła się na poziomie 136,40 zł. W sumie, w trakcie trwającej nadal korekty notowań, spółka straciła około 17%.


Dino nadal z ryzykiem większej korekty

Zerkając na notowania spółki na wykresie dziennym, widać że mimo ostrej korekty w ostatnim czasie, kurs nadal porusza się w szerszym trendzie wzrostowym, na co wskazuje pozytywny układ coraz wyżej położonych dołków. Kluczowym poziomem jest tutaj okolica 130 zł czyli poprzedni dołek. Na razie kurs lekko odbił, zażegnując ryzyko przełamania istotnego poziomu. Zejście niżej oznaczałoby bowiem zanegowanie wzrostowego układu i przynajmniej większą korektę niż dotychczasowe. Ostatnie dni przyniosły próbę odbicia, jednak na razie w mało przekonywującym stylu, bez udziału większych obrotów.

dino 4.12.2019
Notowania Dino 4.12.2019

Inwestuj z dźwignią na GPW w surowce, waluty, indeksy oraz spółki polskie oraz zagraniczne. Wszystko dzięki certyfikatom Turbo emitowanym przez ING N.V. Zdywersyfikuj swój portfel inwestycyjny i wybierz spośród 400 różnych certyfikatów. Dowiedz się więcej na temat certyfikatów dzięki Akademii ING.

Ostra rywalizacja z Biedronką

W poniedziałek światło dzienne ujrzała najnowsza rekomendacja dla spółki autorstwa analityków Noble Securities. Raport datowany jest na 25 listopada. Rekomendacja została podwyższona z poziomu redukuj do trzymaj, aczkolwiek obniżono cenę docelową dla firmy z 140,20 zł do 129 zł czyli właśnie do okolic poprzedniego dołka. Zdaniem autorów raportu, spółka kontynuuje trend dynamicznego wzrostu i poprawy wyników finansowych, a wyniki za trzeci kwartał były bardzo dobre. Powodem obniżenia wyceny jest jednak wzrost konkurencji na rynku marketów. W trzecim kwartale spółka otworzyła 136 nowych sklepów, a w czwartym kwartale dynamika ma przyspieszyć. Warto zwrócić uwagę, że podobny ruch zapowiedział główny rywal czyli sieć Biedronka, która przyjęła strategię polegającą na otwieraniu nowych sklepów poprzez odsprzedaż licencji.

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here